Unlock med kode spørgsmål
Fra : Stig Holmberg

Dato : 27-01-03 04:57

Hej NG

Jeg har unlock koden til min Nokia 3310, men behøver jeg at sætte det nye
simkort i for at unlocke eller er det noget der kun har med telefonen at
gøre?

Mvh. Stig

Fra : ">> Joe

Dato : 27-01-03 16:43

On Mon, 27 Jan 2003 04:57:18 +0100, "Stig Holmberg"
<stig-holmberg@tdcadsl.dk> wrote:
nej du følger bare anvisningen og indtaster den kode du har fået.
bagefter siger den at er slået fra og så mener jeg at den slukker..
kortet lader du bare sidde med mindre at du skal ha et nyt i.
for så slutter du bare af med det.!!

> [...]
>simkort i for at unlocke eller er det noget der kun har med telefonen at

mvh. >> Joe <<
icq: 6023641
ved persontlig svar: fjern tal fra e-mail add.

Fra : Stig Holmberg

Dato : 28-01-03 09:24

">> Joe <<" <pwr9jj1969@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> mvh. >> Joe <<
> icq: 6023641
> ved persontlig svar: fjern tal fra e-mail add.

Tak, det prøver jeg

Mvh. Stig