Jagttegnskursus
Fra : Jacob Furu

Dato : 26-01-03 22:35

Er her nogen der ved hvor man kan tage et jagttegnskursus i nærheden af
Fredensborg (Nordsjælland), gerne inden for nærmeste fremtid?

Mvh
Jacob Furu

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 27-01-03 12:49

"Jacob Furu" <jfuru@goggi.dk> wrote in news:b11k8q$gqv$1@sunsite.dk in
dk.fritid.jagt:

> Er her nogen der ved hvor man kan tage et jagttegnskursus i nærheden af
> Fredensborg (Nordsjælland), gerne inden for nærmeste fremtid?
>
> Mvh
> Jacob Furu

Prøv at tage kontakt til den lokale aftenskole, det plejer at være dem der
udbyder kurserne.
Alternativt kan du prøve at spørge i den lokale jagtforening.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den" - Dalai Lama

Ps. Fjern _nospam_ fra min mailadresse, hvis du vil sende en e-mail til mig.