Mange Nvidia Driver til XP
Fra : Thomas

Dato : 26-01-03 22:12

Hej NG

Jeg har lige opdaget på tweak.dk at der åbenbart er mange forskellige
drivere til Nvidias kort. Er der kan sætte mig ind i hvad jeg bør vælge? Jeg
har et GeForce 4 MX 460 og køre med nvidias officielle 41.09, men har lige
noget, der hedder 42.70... er den bedre?

Jeg har også hørt at man kan presse kortet til mere, hvordan gør man det? Og
hvordan tester man sit kort... er der et godt benchmark ting jeg kan bruge?
--
Med Venlig Hilsen
Thomas Jansson

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 26-01-03 23:25

Hej Thomas

"Thomas" <tjansson80@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har et GeForce 4 MX 460 og køre med nvidias officielle 41.09, men har lige
> noget, der hedder 42.70... er den bedre?

Prøv at kigge på www.nvidia.com -- der har de altid de nyeste drivere.

Henrik, Slagelse

Fra : Thomas

Dato : 27-01-03 00:00

Tak for svaret, men jeg har altid kørt med Nvidias officielle drivere og
mener at have erfaret at der findes andre derude! På www.nvidia.com er der
kun til version 41.09 og jeg har fundet noget der hedder 42.70. Det er dette
jeg ikke forstår?

--
Med Venlig Hilsen
Thomas Jansson

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 27-01-03 00:13

Thomas skrev tidligere:

> [...]
> www.nvidia.com er der kun til version 41.09 og jeg har fundet noget
> der hedder 42.70. Det er dette jeg ikke forstår?

Ja, det er en beta-driver. Der kan være fejl i beta-driverene, men ofte
er de ok. Det var sikkert ikke Nvidias mening at de skulle slippe ud,
men når den først er ude på nettet...

Prøv dem hvis du vil eksperimentere lidt, men gem hellere en kopi af dem
du kan hente hos Nvidia.

--
Lars

Fra : Thomas

Dato : 27-01-03 00:16

Det lyder interessant! Så alle 4x.xx drivere er egentligt Nvidias som bare
er leaket? Jeg har inde på www.eksperten.dk set at folk taler om 3x.xx og
2x.xx driver hvad er det?
--
Med Venlig Hilsen
Thomas Jansson

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 27-01-03 02:13

Thomas skrev tidligere:

> Det lyder interessant! Så alle 4x.xx drivere er egentligt Nvidias som
> bare er leaket?

Nej ikke helt. Kik her http://www.3dchipset.com/drivers/index.php Der
kan du finde både de "leakede" og de officielle.

> Jeg har inde på www.eksperten.dk set at folk taler om
> 3x.xx og 2x.xx driver hvad er det?

Bare nogle ældre versioner. Som der løbende kommer nye chipsets skal der
jo også nye drivere til.

Og lige noget andet. Er du ikke flink at klippe det væk du ikke svarer
på og så skrive nedenunder? Her er hvorfor:
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html Tak

--
Lars

Fra : Thomas

Dato : 27-01-03 02:22

> Og lige noget andet. Er du ikke flink at klippe det væk du ikke svarer
> på og så skrive nedenunder?

Jo, det skal jeg nok gøre.

Fra : Bachelor

Dato : 29-01-03 23:27