Telemore vs. CBB
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 26-01-03 22:03

Hejsa.

Nu vil jeg ikke starte den evige krig mellem hvilke af selvskaberne der er
bedst, men blot hvem jeg skal forvente der kommer først ud med GPRS??

--
Med venlig hilsen/Best regards
Kenneth Koustrup

Email scaned by Norton Antivirus!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-01-03 22:28

Kenneth Koustrup skrev:

>Nu vil jeg ikke starte den evige krig mellem hvilke af selvskaberne der er
>bedst, men blot hvem jeg skal forvente der kommer først ud med GPRS?

Mit helt personlige gæt: Telmore.

De har haft snakket om det - jeg har ikke hørt CBB har haft nogle
udtalelser om det - og Telmore har en del flere kunder end CBB, lytter
meget til deres kunder - og er (efter min mening) mere "oppe på
dupperne".

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 27-01-03 06:57

> Mit helt personlige gæt: Telmore.

Her er hvad jeg fik fra Telmore som svar på netop dette spørgsmål:

/Steen
<>
Hej Steen,

Vi tilbyder iøjeblikket ikke GPRS, da vi som serviceprovider under TDC endnu
ikke har mulighed for at tilbyde servicen. Meldingerne fra TDC er, at vi kan
være klar med GPRS i første halvår af 2003.

Du vil som TELMORE kunde naturligvis blive informeret via vores informations
e-mail og www.telmore.dk.

Såfremt du har spørgsmål, bedes du lave en reply på denne mail - uden at
rette i subject.

Med venlig hilsen

TELMORE Support - Brian P

www.telmore.dk

*********** REPLY PARTITION ***********

Her er et kundespørgsmål. Det blev afsendt af
(stonie@nospam.dk) Tuesday, 14 January, 2003 at 13:09:04

name: Steen Pedersen

tlfnr: xxxxxxx

spørgsmål:
Agter Telmore at tilbyde GRPS?
Mvh
Steen

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 26-01-03 22:46

Hvad har i så at sige til Mixit, skulle man måske vælge dem?

Fra : Lars Raaby

Dato : 27-01-03 07:34

Kenneth Koustrup skrev bl.a.:
> Hvad har i så at sige til Mixit, skulle man måske vælge dem?

Telmore er også en mulighed. De har dog ikke stjerne nummer og
zonen.
Smarttalk er også en mulighed.

www.telmore.dk
www.smarttalk.dk
Lars Raaby

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-01-03 14:15

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> wrote in

> Telmore er også en mulighed. De har dog ikke stjerne nummer og
> zonen.

Hva er det lige stjernenummer er ? - og zonen (er det ikke bare en
billigzone som de andre selskaber gik være fra for længe siden ?),
hvis man har fastnettelefon er det vel ligemeget...

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
Visit http://hs235.dk/drugs

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-01-03 14:41

Henrik Stidsen skrev:

>Hva er det lige stjernenummer er ?

Læs http://www.mixit.dk/tilvalg.html
Det er et nummer du ringer til billigt.

>- og zonen (er det ikke bare en
>billigzone som de andre selskaber gik være fra for længe siden ?)

Læs http://www.mixit.dk/tilvalg.html
Ja, det svarer til Sonofons produkt der hedder Billigzone, og det
findes da endnu.

>hvis man har fastnettelefon er det vel ligemeget...

Der kan være andre fordele ved at bruge det - fx. i sommerhus, i
klubhuset eller lign. Det er ikke noget for mig, jeg vil helst have så
enkel en prisstruktur som muligt.
Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

http://www.simlock.dk/link/uvtc/ - 10 øre i aftentakst!

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 27-01-03 21:43

Skal lige siges at jeg ikke har fastnet.

Hvad vil i anbefale?

Fra : Fischer

Dato : 27-01-03 22:05

> Skal lige siges at jeg ikke har fastnet.
> Hvad vil i anbefale?

Hvis GPRS er et stort ønske, så ville jeg satse på Telmore.
Ellers kommer det jo helt an på dit forbrugsmønster.
Og dit eget bud på Mixit med hjemmezone kan også være en god idé.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.