.Dll og API View'er
Fra : Johnny E Jensen

Dato : 26-01-03 19:55

Hej NG

Hvis jeg har en .dll file og gerne vil 'se' hvilke funktioner den
indeholder, hvad gør jeg så...

Jeg har en bog der bla. omhandler mpr.dll og beskriver bla WNetConnectDialog
og WNetDisconnectDialog....
Men hvad nu hvis der er flere 'sjove' funktioner som kunne være rare at
kunne...

/Johnny

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 27-01-03 11:17

On Sun, 26 Jan 2003 19:55:01 +0100, "Johnny E Jensen" <emde@emde.dk>
wrote:

> [...]
>og WNetDisconnectDialog....
>Men hvad nu hvis der er flere 'sjove' funktioner som kunne være rare at

Hva med API text viewer og Depends under Tools-menyen
(\Start-meny\Programmer\Microsoft Visual Studio 6.0\Microsoft Visual
Studio 6.0 Tools)

--
Snutten
Reply-to adressen er gyldig inntil spam er mottatt

Fra : Johnny E Jensen

Dato : 28-01-03 07:24

Hej Helge

API text viewer viser kun nogle få - og Depends vi godt nok funktion-navne
men ikke
parametre!