FP2000 server extensions.
Fra : Andreas Paasch

Dato : 05-01-01 23:43

Hej NG,

nu har jeg jo ligget ret passiv i et stykke tid, men er røget ind i et ret
irriterende problem jeg simpelthen ikke kan knække.

Jeg har zappet min maskine totalt og med overlæg. Lagt Win NT og Win98 ind
på den, dual boot. Virker fint.
Lagt alle mine programmer ind, inkl. FP98 og sidenhen købt upgrade til
FP2000. Kan sagtens arbejde i FP2000 uden problemer.
Tidligere kunne jeg problemfrit arbejde og uploade i FP98, men fandme
(undskyld) om jeg kan gøre det i FP2000. Jeg bliver ved med at få at vide,
at de oplysninger jeg sender til min server extensions lokalt er forkerte og
at jeg skal prøve igen.
Men min website hedder altså http://www.Paasch.Net og det er det jeg skriver
og skriver igen.

Jeg syntes altså jeg er på spanden.
Det værste er, at under FP98 virkede fint og jeg opgradere problemfrit, men
hverken under NT eller Win98 kan jeg uploade. Mit problem er ikke idag, da
jeg først skal have arbejdet videre med webbet, men når jeg er færdig, ville
jeg da meget gerne have det uploadet.

Er der nogen der har en ide om, hvad jeg skal have fat i her ?
Jeg har ikke IIS installeret, har ikke skullet det før ....

Mvh.
Andreas Paasch

Fra : Claus

Dato : 06-01-01 12:06

Er der ikke forskel på 98 og 2000 Extensions? - så det måske
kan være problemet, 2000 ext. ikke er på serveren?
Claus
ps: desværre også lidt passiv indimellem, så kun et gæt herfra.

Fra : Andreas Paasch

Dato : 07-01-01 20:44

Når jeg nu har SE til FP2000 installeret og beder FP om at publishe, kommer
dialogboksen frem som den skal. Når jeg så skriver min website ind, kommer
fejlmeldingen "Bad parameter passed to Web Server Extensions. Check the
information you entered again."
- Når jeg ved at jeg ikke har tastefejl, aner jeg vitterligt ikke hvad der
er galt !
Jeg har godtnok hentet patchen fra Microsoft vedr. SE 2 (filnavn:
fpse2k_x86_ENG.exe) men det skulle da ikke være mit problem ?
At jeg kører en DSL med to firewall, kan da heller ikke være problemet, idet
begge to har givet programmet adgang på alle porte. Så et portskifte skulle
da være uden betydning vil jeg mene.
Hmmm, jeg forstår INTET af det her og kunne godt bruge en hånd eller to ...

Tak.

Andreas Paasch