Hvordan unlocker man?
Fra : Bent Grin

Dato : 26-01-03 19:30

Hvordan unlocker man sin telefon? Er det nok bare at købe et datakabel?

Hvor kan man i det hele taget købe et datakabel og hvor meget koster det?
Kan datakablet bruges til at lave backup af telefonbog mv?

Puha. Håber på svar.
--
Mvh Bent

Fjern "REMOVEBENT" fra min emailadresse!

(Formerly known as Benno88)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-01-03 19:48

Bent Grin skrev:

>Hvordan unlocker man sin telefon? Er det nok bare at købe et datakabel?

Hvordan laver man sin bil? Er det nok at købe en skruetrækker?

Du bliver nødt til at skrive lidt mere - hvilken bil er der tale om
osv.

Du kunne også tage og søge i gruppen, spørgsmålet er blevet spurgt
hundredevis af gange, og der ER nu altså også svaret på mange af
disse.

http://groups.google.com/

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Bent Grin

Dato : 27-01-03 00:02

Jeg spørger stadig om det samme: hvordan unlocker man? Jeg vil meget gerne
have konstruktive forslag.

Er det nok bare at købe et datakabel? Hvilken slags software skal man bruge?
Er det den samme software til "alle" telefoner?

Håber - igen - på svar.

Mvh Bent

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-01-03 00:28

Bent Grin skrev:

>Jeg spørger stadig om det samme

- som der er hundredevis af andre der har spurgt om.

http://groups.google.com/ er din ven... søg - og du skal finde...

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Bent Grin

Dato : 27-01-03 00:34

Jeg spørger fordi jeg ikke kan finde noget svar. Er det ok med dig?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-01-03 00:48

Bent Grin skrev:

>Jeg spørger fordi jeg ikke kan finde noget svar. Er det ok med dig?

1. Tryk venligst reply ud for det indlæg du svarer på. Jeg er ret
sikker på, at du besvarer mit indlæg, men du har trykket ud for dit
eget.

2. Skriv venligst under det du svarer på, og fjern det du ikke svarer
på (som i dette indlæg).

3. Du skriver du ikke kan finde noget svar - har du søgt? Hmm, jeg
fandt hurtigt svar - prøv de magiske søgeord "hvordan unlocker
man/jeg": http://groups.google.com/groups?q=hvordan+unlocker

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
Ny på usenet?
Kig forbi nyhedsgruppen news:dk.velkommen og hjemmesiden www.usenet.dk

Læs om citatteknik: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Bent Grin

Dato : 27-01-03 01:13

> 3. Du skriver du ikke kan finde noget svar - har du søgt? Hmm, jeg
> fandt hurtigt svar - prøv de magiske søgeord "hvordan unlocker
> man/jeg": http://groups.google.com/groups?q=hvordan+unlocker

Tak for det. Kunne du ikke bare have postet det fra starten?

Du er vist lidt tung at danse med.

Bent

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-01-03 01:28

Bent Grin skrev:

>Tak for det. Kunne du ikke bare have postet det fra starten?

Suk...

>Du er vist lidt tung at danse med.

....De spørgsmål du stiller er blevet stillet UTALLIGE gange før. Hvis
de nytilkomne ville gøre bare en LILLE smule selv, så var vi meget
længere.

Jeg gav dig et link til http://groups.google.com/ og foreslog/bag dig
om at søge der først. Du skriver derefter du har søgt - og intet
fundet. Må jeg tillade mig at spørge hvad du søgte på?

Gør lidt selv - det er sådan set det det handler om! Vi vil gerne
hjælpe, men spørgsmålet bliver stillet igen og igen og igen - led lidt
først - det kan ikke være så svært!
Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

http://www.simlock.dk/link/uvtc/ - 10 øre i aftentakst!

Fra : ">> Joe

Dato : 27-01-03 16:49

On Mon, 27 Jan 2003 00:02:01 +0100, "Bent Grin"
<bobREMOVEBENT@grin.dk> wrote:

> [...]
>
>Er det nok bare at købe et datakabel? Hvilken slags software skal man bruge?
>Er det den samme software til "alle" telefoner?

den 20/1 skrev jeg denne mail:

   sådan unlockede jeg min 3310
   jeg købte et datakabel fra thansen med f/m-bus
   fandt på nettet: kNok-Phoenix build 1a
   og NokTool18

   med NokTool18 valgte jeg : clear SP locks
   slukkede tlf. og startede den igen
   så med kNok-Phoenix build 1a valgte jeg : convert3310 -> 3315
   og så genstertede telefonen.

   og det var det.!!!!
   men så læste jeg et sted på nettet at man skulle
   vælge quick set faid osse..!!! (det gør jeg næste gang)

håber at du kunne bruge lidt af det.

mvh. >> Joe <<
icq: 6023641
ved persontlig svar: fjern tal fra e-mail add.

Fra : Bent Grin

Dato : 27-01-03 19:18

">> Joe <<" <pwr9jj1969@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> og det var det.!!!!
> men så læste jeg et sted på nettet at man skulle
> vælge quick set faid osse..!!! (det gør jeg næste gang)

TUSINDE tak for hjæpen. Det er virkelig rart at møde en person som gerne vil
hjælpe! En af mine venner har netop købt en 3310 som skal unlockes, så igen:
tusinde tak for det. Men jeg har lige et spørgsmål: hvad er f/m bus for
noget? Og hvad er quick set faid for noget?

Jeg har lige købt en Ericsson R600. Tror du ikke at det er nogenlunde samme
fremgangsmåde? Har du nogle forslag til køb af kabel og evt. noget software?

Tak for hjælpen.

Bent

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-01-03 21:27

Bent Grin skrev:

>Det er virkelig rart at møde en person som gerne vil
>hjælpe!

Det vil mange af os andre såmænd også gerne, men vi vil ikke gøre det
hele - du må selv tage lidt fat også - brug søgemaskinerne inden du
spørger [det er helt tydeligt, at det gør du åbenbart ikke lige pt.].

DU får oftest svar hurtigere (direkte via søgemaskinen), og vi slipper
for at se de samme spørgsmål dag efter dag.

http://groups.google.com/ - her kan du søge i gamle (og nye)
usenet-indlæg.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Bent Grin

Dato : 27-01-03 21:57

> Bent Grin skrev:

> brug søgemaskinerne inden du
> spørger [det er helt tydeligt, at det gør du åbenbart ikke lige pt.].

Jo, selvfølgelig gør jeg det - ellers ville jeg ikke have spurgt. Som jeg
skrev til dig, så kunne jeg ikke finde svar på de spørgsmål jeg havde.
Heldigvis var der en behjælpelig sjæl som fik mig ind på det rette spor. Så
tak til ham.

Mvh Bent

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-01-03 22:08

Bent Grin skrev:

>Som jeg
>skrev til dig, så kunne jeg ikke finde svar på de spørgsmål jeg havde.

Da jeg gav dig følgende link, så fandt du tilsyneladende hvad du
skulle bruge:

http://groups.google.com/groups?q=hvordan+unlocker (tilføj evt.
man/jeg)

Du bør søge en SMULE mere (og måske på nogle 'bedre' søgeord) end du
tilsyneladende har gjort - svarene er derude...

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Janus Olsen

Dato : 28-01-03 00:51

> [...]
> skrev til dig, så kunne jeg ikke finde svar på de spørgsmål jeg havde.
> Heldigvis var der en behjælpelig sjæl som fik mig ind på det rette spor.

Hej
enten så er du enormt dårlig til at bruge internettet, eller også søger du
slet ikke. Hvis du nu vil vide hvad forskellen på F-bus og M-bus er, så ved
jeg ikke om det bare er mig, men sådan noget som at skrive "forskel fbus
mbus", det virker da umiddelbart logisk.
jeg har så fundet to links der kan besvare dit spørgsmål!!

http://groups.google.com/groups?q=forskel+mbus+fbus&hl=da&lr=&ie=UTF-8&selm=
G9sr9.118776%24Qk5.5058338%40news010.worldonline.dk&rnum=1

http://groups.google.com/groups?q=forskel+mbus+fbus&hl=da&lr=&ie=UTF-8&selm=
D%25yu5.433%24LX3.7713%40news.get2net.dk&rnum=4

Janus Olsen