Pas på nyt produkt.........
Fra : Mr. big bad boogiema~

Dato : 26-01-03 14:39

Arne Astrup, som bl.a. er opfinderen af Letigen, har netop lanceret et nyt
produkt.

det skulle vist hedde "speasy", og hertil har jeg flg. kommentar:

Har du lyst til at købe dette, når du tænker på, hvor mange bivirkninger der
var ved brug af Letigen?

Hvor sent vi alle fik at vide, hvor farligt produktet var?

Nej, lad dem ikke tjene penge på deres kyniskhed, for de er jo ligeglade med
om vi bliver mærket for livet eller ej, de vil kun tjene penge, og husk:

"Den medicin du indtager, for at ophæve eller afhjælpe "X", vil ALTID have
en side"gevinst" (bivirkning!), INTET er gratis, og her mister du garanteret
ikke kun penge!"

Fra : KatjaStrofen

Dato : 26-01-03 18:10

"Mr. big bad boogieman......." <jans-inbox@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "Den medicin du indtager, for at ophæve eller afhjælpe "X", vil ALTID have
> en side"gevinst" (bivirkning!), INTET er gratis, og her mister du

Det er meget fint med sådanne advarsler, men har du noget at have det i ? -
eller er det blot din egen lommefilosofi ? - for det lyder lidt sådan, og
det er ikke lige nok til, at jeg tager det seriøst... no offence!

katja

Fra : Mr. big bad boogiema~

Dato : 28-01-03 13:05

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> katja
>
> Når man tænker på at han er manden der opfandt Letigen, tager jeg det ret
seriøst.
Jeg var selv bruger Letigen, og fik en del bivirkninger.

men det kan jo være du hellere vil tabe dig på pulver og andet, end sund
kost, motion osv......
Respekt for det.

Boogie

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 28-01-03 13:24

"Mr. big bad boogieman......." <jans-inbox@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> ? -

> Når man tænker på at han er manden der opfandt Letigen, tager jeg det ret

Letigen erda et fremragende medikament... så stor respekt til Astrup for
det.

> Jeg var selv bruger Letigen, og fik en del bivirkninger.

Det er også utopi at tro, at man kan finde et medikament, der virker uden at
have bivirkninger.

> men det kan jo være du hellere vil tabe dig på pulver og andet, end sund
> kost, motion osv......

Hvis det er det derskal til - og det er det for nogle.

Det der efterspørges, det er dokumentation for:
1) Hvad er 'speasy'? og hvad er de aktive stoffer?
2) Er der påvist bivirkninger? og i givet fald, hvilke?

Helt naturlige spørgsmål, når der føres udokumenterede påstande om, at man
skal "passe på noget".

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, Stud. scient biokemi
http://www.cmrc.dk ; http://www.pcarlp.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-01-03 13:45

Mikkel Gybel Jensen wrote:

> Letigen erda et fremragende medikament... så stor respekt til Astrup for
> det.

Hvorfor er det så lige, at det blev trukket tilbage?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Nicolai

Dato : 28-01-03 17:09

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er det så lige, at det blev trukket tilbage?

Selvom der er en masse, som har oplevet grimme bivirkninger, så er der altså
flere som har brugt dem uden at opleve bivirkninger, mig selv inclusiv. Nu
ved jeg ikke præcist hvorfor, da jeg ikke har deltaget i politiske spørgsmål
og ej heller har kendskab til hvad der er foregået i styrelser og lign. i
forbindelse med godkendelse osv. Men et gæt kunne være, at efter nogle
personer har oplevet grimme bivirkninger, så har man valgt at tage det væk,
for ikke at der skulle være risiko, bemærk risiko, for at andre oplever det,
og dette for at være på den sikre side. Det kunne jo være, at dem som
oplevede bivirkninger, bare ikke har kunnet tåle den slags præparater, men
da man ikke kan måle sig til, om folk kan tåle dem eller ej, tager man dem
væk. Bivirkningerne, og specielt de alvorlige af dem, opstod bestemt ikke
hos alle, - vi er sikkert nede og snakke om 1 ud af 10000.

Jeg vil da ikke påstå, at jeg ville bruge letigen igen, efter den debat der
har været, men jeg har bestemt været glad for dem, da de var her.

--
*Nicolai

"Enhver fejltagelse vil hævde, at succes ikke er andet end held"

Fra : Sune

Dato : 29-01-03 00:10

"Nicolai" <g-l-a-d@sol.dk> skrev i en meddelelse
> "Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Selvom der er en masse, som har oplevet grimme bivirkninger, så er der
altså
[klip]
> væk. Bivirkningerne, og specielt de alvorlige af dem, opstod bestemt
ikke
> hos alle, - vi er sikkert nede og snakke om 1 ud af 10000.

Nu snakker man jo ikke kun om bivirkninger såsom udslet, svimmelhed
eller lignende.

En af bivirkningerne var f.eks. at man kunne skvatte død om af dem,
eller det der er værre.

Jeg anser det for at være en fatal fejltagelse, at Letigen blev sat på
markedet.

vh Sune
--
Som dyrker kombinationen WW og fitness
16 kg down, 14 to go

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 29-01-03 08:34

"Sune" <NOSPAM@nospam.com> wrote in message

> En af bivirkningerne var f.eks. at man kunne skvatte død om af dem,
> eller det der er værre.

Uden nogensinde at have taget letigen, så vil jeg ikke mene, at de
bivirkninger er henført til Letigen med sikkerhed. Derudover, så er det
altid en afvejning mellem bivirkninger og virkning.

Grunden til at det blev taget af markedet var, at producenten ikke havde
præsenteret tilstrækkeligt materiale om bivirkningerne.

Iøvrigt, så er det vel ikke et forhold der skal komme Speasy til last, at
det har samme "opfinder" som Letigen? Skal vi så heller ikke benytte os af
Relativitetsteorien?

- Mikkel

Fra : Sune

Dato : 29-01-03 10:19

"Mikkel Gybel Jensen" <mgj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> altid en afvejning mellem bivirkninger og virkning.

Absolut. Og her mener jeg nu at afvejningen tydede på, at den faldt
skævt ud til den forkerte side.

> Grunden til at det blev taget af markedet var, at producenten ikke
havde
> præsenteret tilstrækkeligt materiale om bivirkningerne.

Jeg burde måske have skrevet "En af bivirkningerne TYDEDE KRAFTIGT PÅ
f.eks."

> [...]
at
> det har samme "opfinder" som Letigen? Skal vi så heller ikke benytte

Jeg kommenterede kun bemærkningerne om Letigen. Speasy eller opfinderen
har jeg pt. ingen kendskab til.

vh Sune

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-02-03 18:02

Sune wrote:

> Absolut. Og her mener jeg nu at afvejningen tydede på, at den faldt
> skævt ud til den forkerte side.

Hvad er den forkerte side?

Og hvorfor? (tænk lidt over pro og contra ved den side du kalder den
forkerte side)

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-02-03 17:58

Nicolai wrote:

> "Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Selvom der er en masse, som har oplevet grimme bivirkninger, så er der altså
> flere som har brugt dem uden at opleve bivirkninger, mig selv inclusiv.

Det besvarer overhovedet ikke spørgsmålet.

Fordi noget er godt for flere end den gruppe som får bivirkninger er
ikke det samme som at det bør bruges.
Det er simpelthen ikke videnskabelig!

> [...]
> væk. Bivirkningerne, og specielt de alvorlige af dem, opstod bestemt ikke
> hos alle, - vi er sikkert nede og snakke om 1 ud af 10000.

Vil du deltage i en lodtrækning hvor du med en en tiende del promilles
sandsynlighed vinder loddet om, at du skal dø eller stærk invalideres?
(og nej, jeg snakker ikke om livets lodtrækning. Livet er i forvejen en
seksuelt overført tilstand med 100% dødelig udgang)

> Jeg vil da ikke påstå, at jeg ville bruge letigen igen, efter den debat der
> har været, men jeg har bestemt været glad for dem, da de var her.

glad for dem = heldig

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-01-03 18:12

"Mr. big bad boogieman......." wrote:

> Arne Astrup, som bl.a. er opfinderen af Letigen, har netop lanceret et nyt
> produkt.

Pas i hele taget på produkter/anbefalinger som går ud på, at man skal
have mange penge op af lommen.

I hele taget skal man lige se på, hvilke og hvormange "hatte" ham Arne
har.

Det gælder naturligvis ikke kun Arne Astrup, men alle som af den ene
eller anden grund anbefaler et eller andet.

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 26-01-03 20:08

"Mr. big bad boogieman......." <jans-inbox@ofir.dk> wrote in message

> det skulle vist hedde "speasy", og hertil har jeg flg. kommentar:

Hvad er der i?

- Mikkel