Flere siganturer i Outlook ?
Fra : John Frandsen

Dato : 11-03-01 12:42

Er det muligt at have mere end én signatur i Outlook ?

--

Mvh John

Tilmeld dit link på http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461/

Fra : Dann Pedersen

Dato : 11-03-01 15:58

"John Frandsen" <john@talent.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at have mere end én signatur i Outlook ?

Ja - bare lav x antal ekstra der hvor du opretter signaturer....du skal dog
vælge en som standard.

Dann Pedersen

Fra : John Frandsen

Dato : 11-03-01 16:38

"Dann Pedersen" <dann_pedersen@canwetalk.com> skrev i en meddelelse
> "John Frandsen" <john@talent.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja - bare lav x antal ekstra der hvor du opretter signaturer....du skal
dog
> vælge en som standard.
Enten er jeg stæreblind, eller også taler du om Outlook Express ??

Hvordan opretter du flere sig. i din Outlook ?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 11-03-01 17:08

"John Frandsen" <john@talent.dk> skrev:

>Hvordan opretter du flere sig. i din Outlook ?

I Outlook2000:
Funktioner/Indstillinger/Postformat
Nederste afdeling har en knap der hedder "Vælg signatur" - den
starter en dialog hvor man kan oprette, redigere og slette
signaturer. Ovenover signaturknappen er en listeknap hvor man kan
vælge hvilken signatur (om nogen) der skal være standard.

Jeg kan ikke huske om det gælder for tidligere versioner af
Outlook.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (Medlem af Fiduso - www.fiduso.dk)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 11-03-01 17:00

>Ja - bare lav x antal ekstra der hvor du opretter
>signaturer....du skal dog vælge en som standard.

Ikke nødvendigt. Du kan godt vælge <ingen> som standardsignatur (og
så selv sætte den ønskede signatur ind hver gang).