Unlock selv din Nokia 3310, 3210, 3410
Fra : Erling Simonsen

Dato : 26-01-03 13:29

Hej.
Der er flere, der har efterlyst, hvordan man egentlig gør.
Jeg er ved at lave en lille vejledning på min hjemmeside:
www.qsl.net/oz1eee -> Mobiltelefoner
Siden er ikke færdig endnu, der kommer bl.a. noget om,
hvordan man opgraderer sin 3310 til 3315, samt brugen af Logomanager.
Men husk! Hvis I forsøger jer, er det på eget ansvar. Jeg giver ingen
garantier.

m.v.h.
Erling Simonsen.

QUIT

Fra : Erling Simonsen

Dato : 30-01-03 15:41

Erling Simonsen (slet 623OS) wrote:
> [...]
> hvordan man opgraderer sin 3310 til 3315, samt brugen af Logomanager.
> Men husk! Hvis I forsøger jer, er det på eget ansvar. Jeg giver ingen

Hej igen.
Min side er nu færdig og indeholder følgende:
Unlock af Nokia 3310 (3210, 3410)
Kovertering af Nokia 3310 til 3315.
Unlock af Nokia 3510.
Omtale af programmet Logomanager.
Jeg vil gerne ha' forslag og ideer til flere tips, som I synes skal være
på siden.
Jeg har lavet et mirror (spejl) af siden, så den også kan ses på:
http://hjem.get2net/oz1eee - den skulle være noget hurtigere.

m.v.h.
Erling.

Fra : Erling Simonsen

Dato : 30-01-03 15:47

Erling Simonsen wrote:

> [...]
> på siden.
> Jeg har lavet et mirror (spejl) af siden, så den også kan ses på:

Sorri !!
Forkert adresse - her er den rigtige:
http://hjem.get2net.dk/oz1eee

Undskyld.