Billeder af SV650S med 'fuldkåbe'?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 26-01-03 13:59

Nogen der ved et sted hvor man kan se nogle billeder af SV650S med plov og
eller fuld bundkåbe?

Mvh Thomas
SV650S

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 26-01-03 14:11

Thomas Hjort wrote:
> Nogen der ved et sted hvor man kan se nogle billeder af SV650S med
> plov og eller fuld bundkåbe?

Det lader ikke til siden virker ordentligt lige nu, men mon ikke
http://www.bikepics.com er et godt bud?

Jens
RD

Fra : Sune

Dato : 26-01-03 15:09

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved et sted hvor man kan se nogle billeder af SV650S med
plov og
> eller fuld bundkåbe?

Jeps, hvorfor ikke gå direkte til producenten :

http://www.tcpsa.com/cast/catalog/suzuki/11.htm

vh Sune
http://www.danmc.dk

Fra : BoS

Dato : 26-01-03 14:21

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved et sted hvor man kan se nogle billeder af SV650S med plov og
> [...]

Hej Thomas

Jeg kan lige smide et par stykker ud i dk.binaer.motor
Læg mærke til, hvordan jeg diskret har fjernet min kammerats fjæs på et af
billederne - ikke for hans skyld, men for jeres skyld

mvh Bo

Fra : Thomas Hjort

Dato : 27-01-03 00:16

"BoS" <elskak@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Læg mærke til, hvordan jeg diskret har fjernet min kammerats fjæs på et af
> billederne - ikke for hans skyld, men for jeres skyld

Ja tak. Men jeg tror han selv har sendt dem direkte til mig :)
Nogen der har prøvet at monterer sådan en svend? Og kan man få dem billigere
(og hvor) uoriginalt?

Mvh Thomas

Fra : BoS

Dato : 27-01-03 00:17

> Jeg kan lige smide et par stykker ud i dk.binaer.motor
>
> mvh Bo

Flot. Nu kom det her indlæg med. Men jeg kan stadig ikke sende indlæg i
binaer-gruppen. Jeg fatter det ikke.
:-/

Bo

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 27-01-03 07:07

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved et sted hvor man kan se nogle billeder af SV650S med
plov og
> eller fuld bundkåbe?

Mon ikke også, der skulle være et billede eller to her
http://www.sv650.org

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : RacerNiels

Dato : 27-01-03 10:47

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message news:<b10m2g$18o$1@news.cybercity.dk>...
> Nogen der ved et sted hvor man kan se nogle billeder af SV650S med plov og
> eller fuld bundkåbe?

www.svrider.com og www.sv650.org har en del billeder liggende.

NielSV650