Dims til gashåndtag
Fra : Jacob

Dato : 26-01-03 13:07

Hej NG.

Jeg faldt over noget tilbehør til gashåndtaget på motocom's
hjemmeside. Det skulle ikke være nogen cruise control, men til
aflastning af (gas)hånden. Er der nogen der kender den eller har
kørselserfaring med den??

link:
http://www.motocom.dk/default.asp?Action=Details&Item=252

Hilsen
Jacob

Fra : Jeppe

Dato : 26-01-03 14:10

Hej
Der har været en anmeldelse i Touring Nyt. (jeg kan ikke huske hvilket nr.)
Det er i princippet bare en metalbøjle der sættes fast omkring gashåndtaget.
Når du har nået den ønskede fart, er der en pind du sætter imod
bremsehåndtaget og så har du en "cruise-control".
PS. den slår ikke fra når du bremser. )
mvh. Jeppe

"Det eneste vi kan bestemme over, er den tid vi får tildelt."

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 26-01-03 14:29

"Jeppe" <j.pet@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Når du har nået den ønskede fart, er der en pind du sætter imod
> bremsehåndtaget og så har du en "cruise-control".

Hvor er den pind? Sådan som jeg ser det, er det bare for at du ikke skal
sidde
og knytte hånden om gashåndtaget, men du istedet regulere ved hjælp af
håndfladen, som hviler på
den plade der spændes på håndtaget.

/Thomas

Fra : Steen Holmgaard

Dato : 26-01-03 18:50

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@REMOVEget2net.dk> wrote in message

> [...]
> sidde
> og knytte hånden om gashåndtaget, men du istedet regulere ved hjælp af

Den mener jeg kan købes ved Robert www.goldving.dk
ellers kan han skaffe den hjem.....
den kan varmt anbefales.
og som du selv siger er det en dims du sætter på enden af rullen. det passer
så med din håndflade og du kan slappe af i hånden de næste 200 km )
Steno
GL1100
CB750