Ang.: Readoen 9000
Fra : Christian Lauritzen

Dato : 26-01-03 10:59

Hej

Jeg har rådet min kammerat til at købe et Power Color Radeon 9000 med 128 MB
DDR til ca. 1000 kr, men hvor godt er det kort egentlig til spil? er der
andre på makedet der er bedre til samme pris? han synes ikke Counter strike
kører så godt som det burde! Han har desuden en Celereon 2,0GHz, 256 DDR2700
og et MSI bundkort kan ike lige huske modellen, men et til 900 så det skulle
ikke være noget bras!

M.V.H. Christian

Fra : Christian Lauritzen

Dato : 26-01-03 11:07

Hans FPS i Counter Strike er på max 20????? er det ikke underligt?

Fra : Esben

Dato : 26-01-03 11:13

> Hans FPS i Counter Strike er på max 20????? er det ikke underligt?

Jo, er de korrekte drivere til bundkortet installeret?

--
Esben

Fra : Christian Lauritzen

Dato : 26-01-03 11:36

Kan det være det??? Er ikke hundrede på at de er helt korrekt installeret.
Tror du evt. det kunne hjælpe at installere nyeste BIOS og nyeste drivere
til bundkortet???
Vi har installeret nyeste drivere til GFX kortet

Fra : Esben

Dato : 26-01-03 12:15

> [...]
installeret.
> Tror du evt. det kunne hjælpe at installere nyeste BIOS og nyeste

Det er ihvertfald et forsøg værd. Jeg har selv et Radeon 9000 (ikke pro)
med 64MB RAM, og sidst jeg prøvede CS, fik jeg da en væsentlig højere
fps end 20. Kan man skifte mellem OpenGL og D3D i CS forresten? Det
kunne være værd at prøve.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-01-03 13:59

Esben wrote:
> Kan man skifte mellem OpenGL og D3D i CS forresten?
> Det kunne være værd at prøve.

Ja, det kan man og min erfaring siger at OpenGL klart er bedst.

/Mikael

Fra : devilman

Dato : 25-01-03 20:09

Celereon.......er den ikke skabt mere til kontorprogrammer
(mener at de har cuttet lidt i 3d-delen på cpuen)

men jeg kan tage fejl............!!

650mb.da.ru