Opsætning af Notes
Fra : [DK]Stegtflæsk

Dato : 26-01-03 02:29

Hej NG.

Nu er jo ejer af Lotus Notes 5.0.9, og så kunne jeg egentlig godt tænke mig
at køre med den, i stedet for Outlook.
Er der mon nogen der kan hjælpe mig med opsætningen, for jeg fatter ikke en
bjælde af det?!

Jeg skal have fundet ud af, hvordan jeg bruger den som almindelig klient, og
henter post og nyheder almindeligt, lige som man plejer i Outlook.
Altså med POP3-, SMTP-, NNTP- og en enkelt IMAP-konti.
Jeg har flere konti, men det skulle Notes vel nok kunne klare.

Jeg håbede mest at der var en tutorial, eller eventuelt en henvisning.
Jeg har ellers prøvet med frem med den indbyggede, men som tidligere
skrevet:
Det fattede jeg ikke en bjælde af!

Mikey

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 27-01-03 19:43

Notes Client understøtter IKKE POP3, SMTP, NNTP eller IMAP.. Det er kun
serveren der gør det..

Hvis du skal bruge flere mail-konti i Lotus Notes, skal du også ha' flere
ID-keys, helt præcis en for hver mail-konto...

Fra : Per Bau

Dato : 27-01-03 20:32

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> Notes Client understøtter IKKE POP3, SMTP, NNTP eller IMAP.. Det er
kun
> serveren der gør det..

Sluder og vrøvl.

Åben adressebogen og vælg Advanced og derunder accounts. Så opretter du
en account for de forskellige servere du vil forbinde dig imod.

Ellers er der vel en fornuftig onlinehjælp?

/Per