hvordan oprettes nyt JApplet?
Fra : Gimmer

Dato : 26-01-03 00:09

hvordan kan jeg få oprettet et nyt Applet ved at trykke på en knap?

vh Gimmer

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 26-01-03 12:22

On Sun, 26 Jan 2003 00:09:19 +0100, "Gimmer" <Gimmer@pc.dk> wrote:

>hvordan kan jeg få oprettet et nyt Applet ved at trykke på en knap?

Hvad mener du?
--
BellCom Internet ApS. Martin Mouritzen Phone: +45 39401717
Gersonsvej 25 Udvikler Fax: +45 39400144

Fra : Gimmer

Dato : 26-01-03 12:59

det jeg mener er jeg har kavet et applet som så ved at trykke på en JButton
Åbner endnu en Applet?
jeg har prøvet med at lave en ny applet som jeg så laver et objekt af (Agree
AG = new Agree();)
men jeg ved så ikke lige hvad jeg så skal skrive for rentfaktisk at kalde en
motode som så åbner denne Applet?

vh Gimmer
ps. på forhånd tak

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 26-01-03 14:25

On Sun, 26 Jan 2003 12:59:03 +0100, "Gimmer" <Gimmer@pc.dk> wrote:

> [...]
>AG = new Agree();)
>men jeg ved så ikke lige hvad jeg så skal skrive for rentfaktisk at kalde en

Hvad er et Agree objekt?

Hvor vil du åbne den nye Applet?
- Snakker vi på en HTML side (og hvor skal den så åbnes?)
- eller vil du åbne et nyt vindue med noget i?