Slette på server
Fra : Mads Piilgaard

Dato : 05-01-01 12:07

Jeg har lavet et test websted som, jeg så har lagt op på en
www.xxxxx.dk/yyyyy adresse.

Nu har jeg så lagt test webstedet op på sin egen www.yyyyy.dk adresse.

Nu vil jeg så gerne have slettet www.xxxxx.dk/yyyyy altså underbiblioteket
yyyyy. Det er jo naturligvis i sin tid lagt op med FrontPage2000. Under
FrontPage synes jeg ikke jeg kunne finde en funktion der gjorde dette. Så
jeg brugte CuteFTP for at fjerne biblioteket det gik jo også meget godt på
nær en fil. /_vti_bin/_vti_aut/author.dll

Det gør jeg så stadig har mit yyyyy bibliotek liggende på serveren det har
jo ikke så meget at sige, men det er træls at have sådan et dummy bibliotek
liggende på min server.

Hvad kan jeg gøre for at fjerne dette!

Mvh

Mads P

Fra : N/A

Dato : 08-01-01 11:56

Fra : Mads Piilgaard

Dato : 08-01-01 11:56

> I frontpage: Åbn websted - skriv webadressen på dit sted - login/PW - og
> du er nu direkte inde i roden på dit websted, og kan slette her.

Jeg synes ikke jeg får nogen mulighed for ät slette jeg kan omdøbe o.lign.
men ikke lige slette.

Er det et opsætnings-spørgsmål ?

Mvh

Mads P

Fra : Steen Christensen

Dato : 08-01-01 12:22

Mads Piilgaard wrote in article <93c6ej$kmr$1@news.inet.tele.dk> :
> Jeg synes ikke jeg får nogen mulighed for ät slette jeg kan omdøbe o.lign.
> men ikke lige slette.
>
> Er det et opsætnings-spørgsmål ?

Besynderligt. Jeg har ikke nogen problemer med at slette på denne måde.
Jeg er lidt blank på hvad dit problem så kan skyldes.

Beklager.

--
/SC
En glad bruger af Microplanet Gravity

Få luft under vingerne på www.f-f-f.dk

Fra : Mads Piilgaard

Dato : 08-01-01 14:01

Jeg får følgende "fejlmeddelse":
"Serverudvidelser understøtter ikke denne funktion på FTP-servere."

Siger dette nogen noget ?

Mvh
Mads P