Drenge med stiverter
Fra : Nico

Dato : 25-01-03 23:03

Frederiksberg Svømmehal er nok den mest åbne hvad baderum på 1.sal angår. Jeg ser flere
pubertetsdrenge med stiverter og de snakker højlydt om at sprøjte. En dag så jeg et
glatbarberet bøssepar kæle rigtigt under bruseren, hvilket blev bemærket af de 2 drenge
med stiverter. Jeg stod lidt derfra og kunne ikke høre alle ordene der blev sagt, men
noget i retning af - prøv det drenge, så vil I mærke hinandens kropsvarme, hvilket fik den
ene til at sige - åh det har vi prøvet endda i kap. Jeg var lige ved at sprænges i latter.

Det minder mig om at jeg selv har prøvet det samme i den alder og det blev opdaget af en
voksen og så fik vi nogle klø i den bare ende.

Kan nogen her oplyse om noget lignende finder sted i andre svømmehaller i
hovedstadsområdet ?

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-03 16:59

"Nico" <nico@Wofir.dk> wrote in message news:b0v1k0$n6l$1@sunsite.dk...
> [...]
blev opdaget af en
> voksen og så fik vi nogle klø i den bare ende.

Det sku I ha politianmeldt

> Kan nogen her oplyse om noget lignende finder sted i andre
svømmehaller i
> hovedstadsområdet ?

Mon ikke alle svømmehalle hjemsøges af nysgerrige mennesker, og hvis
provokatører indfinder sig, så går rygtet hurtigt.

Jeg var i Nørrebro Park svømmehallen med en kæreste og hendes to
småpiger og vi gad ikke klæde om og gå i sauna hver for sig, så vi var
sammen - nul sex.

der kom et rend af bademestre og andre der lige skulle kikke om
termostaten var stillet rigtig, for rygtet var gået - men de brokkede
sig ikke.

Frederiksberg og andre saunaer skulle have haft aggressiv forførelse af
unge, begået af fast ældre bøsseklientel, men sådant skrider bademestre
vel ind imod, hvis der er alvorlige klager. Jeg har aldrig set opslag om
hvad man ikke må - udover at bade med badebukser på, hvilket er pjat,
for man kan let rense sig for man hopper i basinet, selvom man har
stramme eller løse shorts på.
Som vi så i en dansk film med stine STengade der blir sindsyg, så er
bademestre noget emsigt pak med al for god tid.

Fra : Jimmy

Dato : 26-01-03 18:00

"Nico" <nico@Wofir.dk> wrote in message news:b0v1k0$n6l$1@sunsite.dk...

> Kan nogen her oplyse om noget lignende finder sted i andre svømmehaller i
> hovedstadsområdet ?

Hvilken del ønsker du svar på?
Din interesse for at se homoseksuelle i svømmehallen kæle eller
pædofæli-delen med de små børn?

/Jimmy

Fra : P.N.

Dato : 26-01-03 18:14

> [...]
hvilket fik den
> ene til at sige - åh det har vi prøvet endda i kap. Jeg var lige ved at

Undskyld men hvori ligger det morsomme. Jeg syntes det er uhyggeligt at
tænke på at mindreårige kan vade i HIV positiv sæd. fra homoer. Der bruger
badeanstalter til deres perverse udskejelser. Vore Badeanstalter er til for
at bade, ikke sexklubber for nuværende eller kommende HIV-positive

> [...]
> voksen og så fik vi nogle klø i den bare ende.
>
> Kan nogen her oplyse om noget lignende finder sted i andre svømmehaller i

Isåfald en god grund til at udelukke Homoseksuelle fra badeanstalter,
Bademestre har flere gange i medierne klaget over at homoer har brugt
badeanstalter som mødesteder. Og det skal i lade være med.

P.N.

Fra : Carsten Matzon

Dato : 26-01-03 19:01

> Isåfald en god grund til at udelukke Homoseksuelle fra badeanstalter,
> Bademestre har flere gange i medierne klaget over at homoer har brugt
> badeanstalter som mødesteder. Og det skal i lade være med.

Enig...
De homoseksuelle klager over at folk ikke accepterer dem og at man skal give
dem plads til deres seksualitet,men dette grænser sku til det sindsyge..
Normalt er jeg meget frisindet og kan så vidt godt acceptere at folk er lidt
blufærdige men havde jeg set noget lign. hvor mine eller andres børn var til
stedet så skal jeg garantere for jeg havde fået en blødning.
Bare fordi man lever i et samfund der bliver mere og mere frisindet så giver
det ikke en lov til at opførse sig som en idiot og man har at tænke på andre
mennesker....

--

Carsten

Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-03 06:10

"Carsten Matzon" <carsten@i.hate.spam.matzon.dk> wrote in message

> [...]
giver
> det ikke en lov til at opførse sig som en idiot og man har at tænke på

Svømmehalsituationen er ofte at forsømte teenagere søger bøsser, der
indser at teenageren keder sig og der vil være gensidig gavn af leg.

Forældre bør få en mail fra bademesteren - om at teenageren virker ensom
og ikke kan holdes væk fra de pengestærke kærlige voksne - det kan
aldrig blive bademesterens ansvar at blande sig i ytringsfriheden mellem
svømmehalsbrugere af forskellig alder - og kærtegn er symbol=ytring.
Hvis der skriges JEG VOLDTAGES skal bademesteren ringe efter politiet.

DF ønsker lavere lavalder vedr kriminalitet - også vedr erotik er børn
voksne langt tidligere end før, for de ser voksnes TV og voksnes
internet, så snerperi er til grin.

Fra : Rix

Dato : 01-02-03 12:47

Da jeg havde eksperimenteret lidt med at barbere mig omkring kønsdelene og
viste mig i frederiksberg svømmehal, blev jeg nærmest forfulgt af en ældre
bøsse som åbentbart regnede med at han skulle have noget let sex her. Jeg er
33år og absolut ikke homoseksuel. Ikke en gang da jeg sagde til ham at jeg
skyder knoppen af ham stoppede han forfølgelsen.
Ud med dem en gang for alle.
Johnny

Fra : Hotboys

Dato : 02-02-03 18:04

"Rix" <Rix@post.tdcadsl.dk> wrote in message news:<3e3bb4d6$0$145$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> viste mig i frederiksberg svømmehal, blev jeg nærmest forfulgt af en ældre
> bøsse som åbentbart regnede med at han skulle have noget let sex her.

Hvorfor nævner du barberingen af dine kønsdele som om det er grunden
til at du blev forfulgt af den ældre bøsse? Det er altså ikke kun
bøsser som barbere sig i de nedre regioner, men også heteroseksuelle
mænd og kvinder. Du har jo selv gjort det og påstår at du bestemt ikke
er bøsse....

Jeg er 33år og absolut ikke homoseksuel. Ikke en gang da jeg sagde til
ham at jeg skyder knoppen af ham stoppede han forfølgelsen.
Ud med dem en gang for alle.
Johnny

Ud med hvem Johnny, bøsserne? Fordi en ældre bøsse har vist interesse
for dig i en svømmehal, ja så skære du alle over en kam om mener at
alle er som den ene? Ja hvad skal jeg sige.... Det siger vel mere om
din egen intilligens end om hvordan flertallet af bøsserne opføre sig!

Fra : Paro

Dato : 03-02-03 11:27

"Rix" <Rix@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 33år og absolut ikke homoseksuel. Ikke en gang da jeg sagde til ham at jeg
> skyder knoppen af ham stoppede han forfølgelsen.

Ja, ud med alle dem der er så perverse, at de synes at det er sjovt at barbere sig omkring
deres kønsdele

/paro

Fra : etta place

Dato : 03-02-03 19:36

> [...]
> bøsse som åbentbart regnede med at han skulle have noget let sex her. Jeg

rocket scientist er du vist heller ikke!

Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-03 22:59

"etta place" <etta@place.com> wrote in message

> "Rix" <Rix@post.tdcadsl.dk> wrote in message
Jeg
> er
>
> rocket scientist er du vist heller ikke!

Ingeniør-intelligens har da intet at gøre med harmløse udseende
eksperimenter

Værdien af hår omkring penis er vel kun æstetisk.

Men husk at fortæl os om skægstubbe generer, når det vokser halvlangt ud.

Fra : P.N.

Dato : 04-02-03 23:18

"Rix" <Rix@post.tdcadsl.dk> wrote in message
> Ikke en gang da jeg sagde til ham at jeg
> skyder knoppen af ham stoppede han forfølgelsen.
> Ud med dem en gang for alle.
> Johnny

Helt enig, der findes masser af saunaklubber for homoer.

P.N.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-03 20:23

> [...]
til for
> at bade, ikke sexklubber for nuværende eller kommende HIV-positive

Når vihar tåbelige forbud mod nøgenhed, så tvinger vi til at
badeanstalter bliver fristeder for sexleg

> [...]
> Bademestre har flere gange i medierne klaget over at homoer har brugt
> badeanstalter som mødesteder. Og det skal i lade være med.

Bademestre skal udelukke dem der er FOR anmasende mod mindreårige - og
sende en mail til de mindreåriges forældre, om at de passende kan tage
vare på deres børn, for staten kan ALDRIG give sikkerhed - livet er
mangfoldigt.

Og det man ikke dør af bliver man stærkere af.

Du smittes ikke af at vade i aids-sæd. Det skal ind i røv eller blod.

Staten skal koncentrere sig om væbnede voldsmænd - ikke kæleri som er
smagsløs for nogle

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 26-01-03 00:08

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
<Snip>
> Du smittes ikke af at vade i aids-sæd. Det skal ind i røv eller
blod.

I følge nogle af dine tidliger indlæg, er det ellers nok med et
lave selvværd. Så lavt selvbværd og et skridt i HIV-sæd burde vel
også være nok, eller holder dine tidliger argumenter pludselig
ikke?

Lars

Fra : P.N.

Dato : 28-01-03 02:00

> "Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> "P.N." <pip160@hotmail.com> wrote in message
> Når vihar tåbelige forbud mod nøgenhed, så tvinger vi til at
> badeanstalter bliver fristeder for sexleg

Vi har absolut ingen forbud mod nøgenhed. men selvom der var, undskylder det
ikke homoer og pedoers overgreb på børn. Det er et overgreb at misbruge dem
seksuelt. Et overgreb der burde straffes med afskæring af lem eller
testikler.

Det er et overgreb at de skal se på ækle homoers sexuelle sekuelle
perversiteter.
Et overgreb der burde straffes med 20-30 års fængsel.
P.N.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-01-03 10:39

[P.N. | Tue, 28 Jan 2003 01:59:42 +0100]

Jeg ved ikke helt om det nytter at snakke fornuftigt med dig, da du jo
er kørt helt op over """ækelheden""" i homoseksualitet, men prøver
alligevel:

>Vi har absolut ingen forbud mod nøgenhed. men selvom der var, undskylder det
>ikke homoer og pedoers overgreb på børn.

For at lige få én ting på det klare: Homoseksuelle tænder IKKE på børn;
ligeså lidt som Heteroseksuelle gør det! Der findes 'mennesker' der
tænder på børn, pædofile, og de kan være både homo- og heteroseksuelle.

>Det er et overgreb at misbruge dem seksuelt.

Ja for fanden, jeg har OVERHOVEDET ingen tolerence overfor folk der
forgriber sig på børn - der burde ske noget rigtigt slemt ved dem.

>Det er et overgreb at de skal se på ækle homoers sexuelle sekuelle
>perversiteter.

Enhver form for at se mennesker dyre sex, ufrivilligt, er et overgreb -
uanset om det er heteroer- eller homoer der gør det, og det må
simpelthen ikke ske.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Hotboys

Dato : 28-01-03 23:14

"P.N." <pip160@hotmail.com> wrote in message news:<b14k8k$vkc69$1@ID-78557.news.dfncis.de>...

> [...]
> perversiteter.
> Et overgreb der burde straffes med 20-30 års fængsel.

Endnu engang har P.N. bevist med sine dumme og barnlige kommentare om
homoseksuelle, at han er et uvidene fjols som ikke har den mindste
respekt for sine medmennesker. Har lidt på fornemmelsen at P.N. selv
er en bøsse, blot en skabsbøsse med en masse uafklarede problemer med
sin egen seksualitet og derfor gør han alt for at tage afstand fra
andre homoskeksuelle end sig selv.

Men er dog enig i at badeanstalterne skal holdes fri for sex..... og
det gælder både for homo som heteroseksuelle

Fra : Chokmah

Dato : 29-01-03 05:15

On Tue, 28 Jan 2003 01:59:42 +0100, "P.N." <pip160@hotmail.com> wrote:

>Vi har absolut ingen forbud mod nøgenhed. men selvom der var, undskylder det
>ikke homoer og pedoers overgreb på børn.

PÅ ingen måde ....

>Det er et overgreb at misbruge dem
>seksuelt. Et overgreb der burde straffes med afskæring af lem eller
>testikler.

Hmmm .... det bliver næppe indført ved lov men jeg ved at det
kastarasion kan give straffe nesætelse !

>Det er et overgreb at de skal se på ækle homoers sexuelle sekuelle
>perversiteter.

hold kæft og jeg troede jeg var grov :)

>Et overgreb der burde straffes med 20-30 års fængsel.

ingen højere ?

nej alvorligt talt så er det danske rets system jo primært stilet i
mod rehabilitering i stedet for hævn - som f.eks i usa ..... og hvis
man tager sig den frihed at samenligne de 2 lande ... så må man sige
den danske rehabiliterings model fungere bedre ind den amerikanske
hævn model - da vi har statistisk mindre kriminalitet - jeg ved ikke
om det bare var en film jeg så eller det var noget dokumentar men jeg
mener at 20 % af alle amerikanske kvinder bliver udsat for voldtægt 25
% af alle afro amerikaner sider i spjældet i en alder af 26 ???

men ok stort land kæmpe multi etnisk virvar mange mennesker mange
problemer.....

Mv
Bo MM

Fra : Quadro

Dato : 26-01-03 20:43

> [...]
> Bademestre har flere gange i medierne klaget over at homoer har brugt
> badeanstalter som mødesteder. Og det skal i lade være med.

Det kan nok ikke lade sig gøre da det jo er grov diskrimination og ulovligt.
Men et eller andet sted kan jeg godt følge dig. Af samme grund som at
baderum er opdelt for mænd / kvinder, brude det da være muligt for mig at
bade uden at skulle være i samme rum som nøgne homoseksuelle mænd.

Altså, der er jo en åbenlys grund til at mænd og kvinder er adksilt. Et
eller andet sted er det jo en seksuel "konflikt". Den samme "konflikt" er
der jo når homoseksuelle og hetroseksuelle bader sammen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-01-03 21:05

"Quadro" <dfru@hotmail.com> skrev :

>Af samme grund som at
>baderum er opdelt for mænd / kvinder, brude det da være muligt for mig at
>bade uden at skulle være i samme rum som nøgne homoseksuelle mænd.

Og hvordan vil du afgøre, hvem der er bøsse og hvem der ikke er?

Og det er langtfra alle bøsser, der opfører sig om beskrevet.

Det skulle heller ikke undre mig, at de fleste, der opsøger
sexpartnere på en badeanstalt f.eks. er gifte/samboende som lever
i et heterosexuelt forhold, men har et bisexuelt behov eller
måske er havnet i et forkert partnerskab.

Fra : Quadro

Dato : 26-01-03 23:04

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Og hvordan vil du afgøre, hvem der er bøsse og hvem der ikke er?

Aner det ikke. Umidelbart er jeg da heller ikke ude på og ville have
homoseksuelle smidt ud af badeantsalter. Men du kan da godt se
problemstillingen kan du ikke?

> Og det er langtfra alle bøsser, der opfører sig om beskrevet.

Jeg frygter da ikke for at se 2 mænd igang med at kæle for hinanden når jeg
går i svømmehallen. Jeg går da ud fra at folk (bøsser, hetro whatever) kan
finde ud af at opføre sig anstændigt.

Men omvendt kunne man jo og sige sådan her når det drejer sig om
heteroseksuelle. "Jeg vil gerne ind og bade med kvinderne....jeg skal nok
opføre mig ordentligt."

Men den holder jo heller ikke.

> [...]
> i et heterosexuelt forhold, men har et bisexuelt behov eller
> måske er havnet i et forkert partnerskab.

Det skal jeg så ikke kunne sige noget om.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-01-03 23:58

"Quadro" <dfru@hotmail.com> skrev :

>Aner det ikke. Umidelbart er jeg da heller ikke ude på og ville have
>homoseksuelle smidt ud af badeantsalter.

Det korte af det lange er at dem, der ikke opfører sig ordentlig
skal forbydes adgang.

>Det skal jeg så ikke kunne sige noget om.

Jeg ved det heller ikke, men har en formodning om det.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-03 05:56

> Men omvendt kunne man jo og sige sådan her når det drejer sig om
> heteroseksuelle. "Jeg vil gerne ind og bade med kvinderne....jeg skal
> [...]

Det er borgerpligt at gå imod og bryde ethvert tåbeligt påbud, fx at
piger ikke må gå med mænd ind i deres omklædningsrum og sauna.

Derimod bør mænd venligt smides ud hvis de går ind hvor piger afklæder
sig.

Hvis forældre til drenge der blir forført af bøsser i en offentlig sauna
KLAGER, så må bademesteren tale med store bogstaver til dem og true dem
med at de ikke kan komme der i fremtiden, hvis de ikke skruer ned for
charmen.

Men til de klagende forældre bør svares "Man kanikke gøre for at man har
charme, og du ka sgu passe dit barn selv".

Fra : Bo

Dato : 27-01-03 16:56

Det kan sagtens lade sig gøre hver søndag se www.dun.dk

Fra : Martin H. Pedersen

Dato : 27-01-03 00:28

> [...]
for
> at bade, ikke sexklubber for nuværende eller kommende HIV-positive

Ikke for at jeg vil blande mig i denne her debat, men vil lige komme med en
bemærkning/rettelse til P.N.

1. Det er altså ikke kun homoseksuelle der kan være HIV positive, opdelingen
med risikogrupper, som homoseksuelle var i, var et 80'er hit, som for længst
er erklæret for død. Alle er i risikogruppen, hvis det kommer dertil. Så det
med risikoen for at "vade rundt i HIV positiv sæd fra homoer" er en floskel
og ualmindeligt dømmende.

2. Kommende HIV-positiv?? Hvad har du gang i? Er det din mening at alle
homoseksuelle er HIV-positive eller kommende HIV-positive? Måske du skulle
læse lidt om emnet istedet for bare at kaste dine fejloplysninger ud i
cyberspace. Man behøver såmænd ikke bruge meget krudt på det. De oplysninger
jeg lige har fremført har jeg fundet på nettet i løbet af ca. 2 min.

MHP

Fra : Jacob Jensen

Dato : 27-01-03 19:10

Man taler stadig om risikofyldt sex. Jeg hørte en læge sige det så sent om i
torsdags. Det må da blandt andet være analsex, hvilket en del flere bøsser
en heteroseksuelle praktiserer. Er jeg helt glat på den?

-Jacob

Fra : Carsten Matzon

Dato : 27-01-03 19:16

> Man taler stadig om risikofyldt sex. Jeg hørte en læge sige det så sent om
> torsdags. Det må da blandt andet være analsex, hvilket en del flere bøsser
> en heteroseksuelle praktiserer. Er jeg helt glat på den?

Måske ikke helt.Men der er nok også en del bøsser der ikke dyrker analsex.Og
idag er det jo også blevet lidt smart om man som Hetero dyrker analsex.Er
nok ikke så tabu som det har været tideligere...
Men tror alligevel at bøsser tænker en del mere over risikoen for AIDS end
Heteroseksuelle gør...

---

Carsten

Fra : Nicolai

Dato : 27-01-03 20:34

On Mon, 27 Jan 2003 19:10:12 +0100, "Jacob Jensen" <omo@adslhome.dk>
wrote:

Hej Jacob,

>Man taler stadig om risikofyldt sex.

Ja. Det er risikoGRUPPER man ikke taler om mere. Forstået på den måde
at alle er i samme gruppe mht til risiko. Det er ens adfærd der er
afgørende.

Altså - man har skiftet fra at definere risikogrupper til
risikoadfærd. Det synes jeg er ret væsentligt at holde sig for øje.

Min personlige risiko for at blive smittet med HIV er mange gange
mindre end den 16-22 årige (pige el. heterofyr) som har skiftende
partnere og måske også indimellem glemmer at beskytte sig.

"Altid huske, aldrig glemme, gummi ude, gummi hjemme"

>Jeg hørte en læge sige det så sent om i
>torsdags. Det må da blandt andet være analsex, hvilket en del flere bøsser
>en heteroseksuelle praktiserer.

Én undersøgelse viste faktisk (for 10-12 år siden) at der er lige så
mange heteroseksuelle der dyrker analsex som homoseksuelle... Fra
Københavns Universitet. Desværre har jeg ingen henvisninger.

Vi er faktisk nogle som ikke dyrker særlig meget analsex selvom vi er
bøsser. En oplysning som ikke mindst min mor blev ret overrasket over.

Som jeg opfatter det, så er mange heteroseksuelle så fikseret på at
sex = pik i hul, at de tror det er det eneste bøsser laver

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Jacob Jensen

Dato : 27-01-03 22:25

> Én undersøgelse viste faktisk (for 10-12 år siden) at der er lige så
> mange heteroseksuelle der dyrker analsex som homoseksuelle... Fra
> Københavns Universitet. Desværre har jeg ingen henvisninger.

Ja, men hvad med procent-vis? Altså hvor stor en andel dyrker anal-sex? Det
er jo det vi skal bruge hvis vi taler sandsynligheder.

> Som jeg opfatter det, så er mange heteroseksuelle så fikseret på at
> sex = pik i hul, at de tror det er det eneste bøsser laver

Yep, men ikke mig

Fra : Nicolai

Dato : 27-01-03 22:56

On Mon, 27 Jan 2003 22:25:13 +0100, "Jacob Jensen" <omo@adslhome.dk>
wrote:

>Ja, men hvad med procent-vis? Altså hvor stor en andel dyrker anal-sex? Det
>er jo det vi skal bruge hvis vi taler sandsynligheder.

Procentmæssigt var der ligeså mange. Altsammen taget efter
hukommelsen, så tillæg det ikke alt for stor værdi

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 28-01-03 00:09

On Mon, 27 Jan 2003 22:56:09 +0100, Nicolai wrote:

> Procentmæssigt var der ligeså mange. Altsammen taget efter
> hukommelsen, så tillæg det ikke alt for stor værdi

Og taget efter min hukommelse, så var der vist endda procentvis flere
blandt heteroseksuelle end blandt bøsser, som der dyrkede anal-sex. Ikke
mange ganske vist, men alligevel.

Mvh. Jan

Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-03 04:57

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> wrote in message
Som jeg opfatter det, så er mange heteroseksuelle så fikseret på at
sex = pik i hul, at de tror det er det eneste bøsser laver

Måske 99% af såkaldte bøsser blot har givet op i rotteræset efter
FØRSTEKLASSES EROTIK
og nøjes med VENSKAB MED MAND

Røvpuleri er sladdertanters opfindelse, samt for dem der vil have aids,
så de kan blive patienter, og få omsorg - så lave er karrieremål hos
bl.a. visse trækkerdrenge.

Intet tyder på at Oscar Wilde analbollede.

Torben Kjær(S), Pim Fortuin og DF-mavedanserinden har nok indset at
JOURNALISTER ELSKER HOMOSEXUALITET, som er godt stof, så man får mere
spalteplads og sendetid, hvis man lader som om man er til eget køn.
Alle kneb gælder når man har et budskab man vil gøre karriere med dvs
gavne sit land med

Sindsyge får høj førtidspension, for ellers kan der ikke skaffes
behandlerobjekter til psykiaterne. I 1700-tallet forfremmedes
sindsyghjem-kokken i København til at blive hofkok - tosserne fik
supergod mad, for at de ville være samfundets fjendebillede - og så
holdt kongen byens næstbedste kok i beredskab til eget brug når egen
kok døde.

TILLÆRT HJÆLPELØSHED ER SMART OG GIVER MAGT OG OPMÆRKSOMHED - ikke kun
jøder bruger denne strategi.
Jeg stammede engang - indoktrineret af min mor - for at jeg kunne få
sympati og det virkede godt.

Fra : Babba-Papa

Dato : 27-01-03 17:22

Sun, 26 Jan 2003 18:14:29 +0100, skrev "P.N." <pip160@hotmail.com>
noget i retning af:

> [...]
>badeanstalter til deres perverse udskejelser. Vore Badeanstalter er til for
>at bade, ikke sexklubber for nuværende eller kommende HIV-positive

Ja, pas på ikke at tabe sæben !!!
--
Best regards

Thomas Jensen