Lade kursus........
Fra : Tikka

Dato : 25-01-03 21:39

Hej

Er der nogle fra denne gruppe der lige har været
hos Østjyds våbenhandel i dag til genladekursus med
Jørgen Haderslev. (Dygtig lære)

Jeg har nemlig brug for lidt hjælp............

Mvh. Tikka

Fra : Claus Lauritsen

Dato : 26-01-03 01:11

Hej

Hvad er problemet ?

Claus

Fra : Tikka

Dato : 26-01-03 09:03

Hej

Det er for at få tilladelse til at lade for kammeraterne.
kan man så bare lige få tilladelsen hos det lokale politi ???

Hvis sikkerheds reglerne er iorden ???

Mvh. Tikka

Fra : Claus Lauritsen

Dato : 26-01-03 10:54

Hej Tikka

Der bliver jeg dig svar skyldig, prøv at spørge på den lokale
Politi Station.

Eller håb på der er nogen der ved mere her i dette forum.

Claus

Fra : Tikka

Dato : 26-01-03 11:16

Jeg hører sheriffen.......

Mvh. Tikka

Fra : M@X

Dato : 26-01-03 14:37

Hej Tikka

Prøv lige at læse Mogens indlæg d.15/1 03 kl.17.39 i tråden startet af Claus
Lauritzen kaldet "Hjemmeladere mødested."
Der har du svaret.

mvh M@X