Apostlen
Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 25-01-03 21:18

Til orientering

DR1 sender i aften kl 0:15 filmen "Apostlen" af og med Robert Duvall, som
handler om en pinse-præst med et meget inderlig gudsforhold og et yderst
problematisk temperament.

Jeg så filmen for et par år siden og anbefaler den på det varmeste til både
tilhængere og knapt så tilhængende af den karismatiske gudstjenesteform samt
alle med mere eller mindre venlig interesse for kristen fundamentalisme.

Lars Erik Bryld
25 jan AD 2003
Omvendelsen af Skt. Paulus

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 26-01-03 00:15

Lars Erik Bryld wrote:

> [...]
> til både tilhængere og knapt så tilhængende af den karismatiske
> gudstjenesteform samt alle med mere eller mindre venlig interesse for

Ja, jeg sidder også klar nu. Pragtfuld film. Og Robert Duvall spiller
fuldstændig eminent.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : erik larsen

Dato : 26-01-03 08:03

"Kevin Edelvang" <barok@DETTE.skal.fjernes.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg sidder også klar nu. Pragtfuld film. Og Robert Duvall spiller
> fuldstændig eminent.

IMHO ser man straks at den manglende Åndelige side af en
Pinsemand/prædikant, fordi man ikke kan "skuespille" sig til Helligåndens
gerning i sit Åndelige kristne liv.

Nok er Robert Duvall en fremragende skuespiller, men kopiere en begejstret
salvet Pinseprædikant kan han ikke.

ErikL

Fra : amen@amenfjerndette.~

Dato : 26-01-03 08:51

erik larsen <eriklarsen@oncable.dk> skrev:

>"Kevin Edelvang"
> [...]

Duval er ikke nogen prædikant, men en utrolig flot film, det er
det.

Og det, der gør den meget ærlig og autentisk, er alle de
optagelser, Duval har taget i rigtige forsamlinger og ofte uden at
de vidnende og syngende har vidst, de var på. Det er derfor han
formår at ramme så rigtigt.

Du siger Duval ikke er prædikant, men enhver burde læse dette om
ham og hans film

Mr. D

Simon Griis
www.amen.nu

Fra : erik larsen

Dato : 26-01-03 09:13

<amen@amenfjerndette.nu> skrev i en meddelelse

> Duval er ikke nogen prædikant, men en utrolig flot film, det er
> det.

Hej Simon, har du stadig dine føder på Guds grønne Jord.

Nu var det ikke lige filmens kvalitet jeg mener noget om, men at man
tydeligt ser at en ikke Åndsdøbt ikke kan kopier eller efterligne en ægte
Prædikant.

> [...]
> optagelser, Duval har taget i rigtige forsamlinger og ofte uden at
> de vidnende og syngende har vidst, de var på. Det er derfor han

Filmen fortæller mig mere om Gud end Duval og det indhold Gud ligger i sine
ægte Prædikanter ved Helligåndens 3 store Nådegaver, visdom, kunskab og
åndsbedømmelsen.

> Du siger Duval ikke er prædikant, men enhver burde læse dette om
> ham og hans film

Jeg siger at Duval ville være en meget dårlig prædikant i en Pinsemenighed,
hvad jeg mener filmens budskabe også var.

ErikL

Fra : amen@amenfjerndette.~

Dato : 26-01-03 10:23

erik larsen <eriklarsen@oncable.dk> skrev:

><amen@amenfjerndette.nu> skrev i en meddelelse
>t.news.tele.dk...

øh, det var den her, jeg mente, der ville være godt at læse:

http://www.geocities.com/robertduvall_0/1999/jrfint.htm

>Hej Simon, har du stadig dine føder
>på Guds grønne Jord.

Jeps Begge fødder plantet godt på jorden og hovedet i sky

>Jeg siger at Duval ville være en
>meget dårlig prædikant i en
>Pinsemenighed,

Ja, det kan du have ret i. Hans forkyndelse i filmen bærer præg
af, at han mangler budskab, men til gengæld gennem det meste af
sit liv har noteret alle de gode "bemærkninger" han har hørt
prædikanter bruge på prædikestolen.

Men filmen er optaget i ægte forsamlinger under ægte møder med
ægte kristne, og det giver den en autentisk udstråling. Prøv at
læse interviewet med Duval, og se, hvor stor vægt han har lagt på
at være reel over for disse mennesker. Og det var vigtigt for ham
at lave dette portræt af sydstaternes kristendom. Så vigtigt, at
da ingen i Hollywood ville hjælpe, brugte han sine egne penge, og
blev ud over hovedrolleindehaver og instruktør, også producent.

Mr. D

Simon Griis
www.amen.nu

Fra : erik larsen

Dato : 26-01-03 20:28

> øh, det var den her, jeg mente, der ville være godt at læse:
>
> http://www.geocities.com/robertduvall_0/1999/jrfint.htm

> Jeps Begge fødder plantet godt på jorden og hovedet i sky

Åh, du er oppe på fjeldets top

OBS Mr D;

Du kender vel tilfældigvis ikke en Bog med titlen "-at de alle må være ett-
", skrevet af Egil J. Eberson.

Jeg har den information at Eberson rejste rundt i "Sørlandet" for at
forkynde Guds Ord og bogen skulle være udgivet af "samaritan" -- måske siger
det dig noget.

Du ved vel ikke om den kan købes på Noregs fjeldtop.

MGBY2

ErikL

Fra : mr. d

Dato : 28-01-03 00:03

"erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> wrote in message news:<3e34d0da$0$13238$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> <amen@amenfjerndette.nu> skrev i en meddelelse
> > >
> Åh, du er oppe på fjeldets top

Jeps

....lige med undtagelse af, at min outlook driller. Derfor har jeg
sendt indlæg via tdc´s hjemmeside. Men bl.a. Kevin siger, at han ikke
kan se dem, og det er jo forskrækkeligt i betragtning af at det bl.a.
er ham, jeg er ude efter. Så nu forsøger jeg via google, og ser om det
er bedre.

> OBS Mr D;

Jeps ?

> Du kender vel tilfældigvis ikke en Bog med titlen "-at de alle må være ett-
> ", skrevet af Egil J. Eberson.

Jo, det gør jeg skam - Eberson er en af mine gamle venner, og han har
tilmed været i vores menighed og forkyndt for år tilbage.

> [...]
> det dig noget.
> Du ved vel ikke om den kan købes på Noregs fjeldtop.

Det er sandt, at "At de alle må være ett" er udgivet på Samaritan. Det
er ved at være nogle år siden nu, og jeg er ikke sikker på, at bogen
kan findes ret mange steder idag. Hvis vi har nogle tilbage i vores
lille bogshop, er det nok bare et par stykker. Jeg kan sikkert finde
et eksemplar, og hvis jeg husker ret, koster de kun et par håndører
eller tre.

Eberson har i mange år udgivet en lille folder med jævne mellemrum,
der hedder "Tro og Fakta". Jeg har ikke set ham i nogle år nu, men har
hørt fra brødre i Frederikstad, at han ikke har så godt et helbred
mere. Ved ikke om det er sandt (Måske man skulle aflægge ham et besøg
næste gang, man var i Norge).

Noregs Fjeldtop ved jeg ikke hvad er

Mr. D

Simon Griis
www.amen.nu

Fra : erik larsen

Dato : 28-01-03 00:42

"mr. d" <amenIKKE@amen.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan se dem, og det er jo forskrækkeligt i betragtning af at det bl.a.
> er ham, jeg er ude efter. Så nu forsøger jeg via google, og ser om det

Ja-Ja angrib Kelvin det er sjovt :--)))

> Jeps ?

> Jo, det gør jeg skam - Eberson er en af mine gamle venner, og han har
> tilmed været i vores menighed og forkyndt for år tilbage.

Du har vel ikke et bånd, bare et--

> [...]
> lille bogshop, er det nok bare et par stykker. Jeg kan sikkert finde
> et eksemplar, og hvis jeg husker ret, koster de kun et par håndører

Kan du finde et eksemplar og nogle af hans folder, skal jeg tage dig med i
min aftenbøn, og jeg troede Norge stadig havde Kroner og ikke Håndøre

> [...]
> hørt fra brødre i Frederikstad, at han ikke har så godt et helbred
> mere. Ved ikke om det er sandt (Måske man skulle aflægge ham et besøg

Ser du ham så hils ham fra mig og sig at jeg vil kæmpe samme kamp som han,
for at bevare kristi legeme i en tro, en dåb, en ånd og under en Herre og en
Gud, han vil vide hvad jeg mener, skønt han ikke kender mig så kender han
Jesus der gør det samme i os alle.

> Noregs Fjeldtop ved jeg ikke hvad er

Staves det ikke Noreg på nynorsk ??

ErikL

Fra : mr. d

Dato : 28-01-03 21:33

"erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> wrote in message news:<3e35c3e7$0$13162$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "mr. d" <amenIKKE@amen.nu> skrev i en meddelelse

> Du har vel ikke et bånd, bare et--

HUH! - Du stiller godt nok store krav. lad mig se, det må være mindst
7 - 8 år siden, han var i Danmark. jeg ved ikke engang om vi optog
prædikenerne engang. Jeg skal prøve at spørge nogle af de ældre i
menigheden.

du skal dog være opmærksom på, at Ebersons forkyndelse sjældent
beskæftigede sig med det, bogen handler om. Oftest talte han om det
personlige kristenliv.

> Kan du finde et eksemplar og nogle af hans folder, skal jeg tage dig med i
> min aftenbøn,

Jeg ved ikke, om det er et løfte eller en trussel

> og jeg troede Norge stadig havde Kroner og ikke Håndøre

Jo, det er vist rigtigt.

jeg lover ikke noget, men jeg vil gøre dette:
1)Jeg vil se, om vi har flere eksemplarer tilbage af bogen
2)Jeg vil se om der eksisterer et prædikenbånd med Ebederson
3)Jeg vil se om vi har flere af hans "Tro og Fakta til at ligge. Vi
fik 20-25 eksemplarer af dette lille traktatblad, når det udkom, og vi
gav dem ud, efterhånden som vi modtog dem. Hvis jeg har nogle tilbage,
kan du få dem.

> [...]
> Gud, han vil vide hvad jeg mener, skønt han ikke kender mig så kender han

jeg skal hilse ham, hvis jeg ser ham. Når jeg er i Norge, besøger jeg
ofte Vekkelsessentret i frederikstad. her har han gennem flere år haft
sin gang. Men jeg har ikke set ham de sidste år, jeg har været der.
Uden at jeg ved ret meget og uden at sætte rygter igang, tror jeg, det
kan have noget med hans helbred at gøre.

Vekkelsessentret finder du her: www.vekkelse.nu

Mr. D

Simon Griis
www.amen.nu

Fra : erik larsen

Dato : 28-01-03 23:26

> "erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> wrote in message

klip alt det blå stas væk

> [...]
> 7 - 8 år siden, han var i Danmark. jeg ved ikke engang om vi optog
> prædikenerne engang. Jeg skal prøve at spørge nogle af de ældre i

Ja det ved jeg og er evigt taknemligt

> [...]
> fik 20-25 eksemplarer af dette lille traktatblad, når det udkom, og vi
> gav dem ud, efterhånden som vi modtog dem. Hvis jeg har nogle tilbage,

Er du i Norge eller i Randers, for er du Randers vil jeg personligt komme og
afhente det du finder, samtidig kan jeg overvære en af jeres søndag i
kirken.

> [...]
> Uden at jeg ved ret meget og uden at sætte rygter igang, tror jeg, det
> kan have noget med hans helbred at gøre.

Jeg forstår

ErikL

> Vekkelsessentret finder du her: www.vekkelse.nu

Hvad er nu det for noget ???

Fra : mr. d

Dato : 30-01-03 17:29

"erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> wrote in message news:<3e370373$0$13234$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Er du i Norge eller i Randers, for er du Randers vil jeg personligt komme og
> afhente det du finder, samtidig kan jeg overvære en af jeres søndag i
> kirken.

Jeg er i randers, og du er selvfølgelig velkommen til at komme og
hente, hvad jeg nu kan få fat i. Men vores møder lørdag aften er nok
bedre egnede end et søndags formiddags møde:

http://www.amen.nu/site/mod.htm

> Hvad er nu det for noget ???

Den menighed, som Eberson bl.a. har haft sin gang - eller i hvertfald
kontakt til - gennem flere år. Den er på flere punkter lige så
"regelret og målbevidst" som dig, så jeg tror du ville unne lide den.

Mr. D

Simon Griis
www.amen.nu

Fra : erik larsen

Dato : 30-01-03 22:25

> [...]
> hente, hvad jeg nu kan få fat i. Men vores møder lørdag aften er nok
> bedre egnede end et søndags formiddags møde:

det ligger jo i kristrup og den sidste tog afgår kl 22,20, det dur ikke om
lørdagen.

> Den menighed, som Eberson bl.a. har haft sin gang - eller i hvertfald
> kontakt til - gennem flere år. Den er på flere punkter lige så
> "regelret og målbevidst" som dig, så jeg tror du ville unne lide den.

Interesant

ErikL

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 31-01-03 10:15

d. 30/01/03 22:25 skrev erik larsen på eriklarsen@oncable.dk i artiklen
3e39983e$0$13211$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> det ligger jo i kristrup og den sidste tog afgår kl 22,20, det dur ikke om
> lørdagen.

Du bor måske i København?

Fra Kristrup kan sene alternativer være bus 118 til Århus og tog derfra.
Hvis sidste tog fra Randers er kl. 22.20, er første tog søndag kl. 1.16.
Hvis du kan løbe forholdsvis hurtigt, kører bus 118 fra Kristrup kl. 0.07
med ankomst på Århus rtb. kl. 0.55 (husk: natbustillæg 25 kr.), og der kører
et tog sydpå fra Århus H kl. 02.00. Der er 5 min. gang fra Århus rtb. til
Århus H, og togene sydpå plejer at køre fra spor 4-5.

Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen
som også bor i Randers

Fra : erik larsen

Dato : 02-02-03 08:27

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et tog sydpå fra Århus H kl. 02.00. Der er 5 min. gang fra Århus rtb. til
> Århus H, og togene sydpå plejer at køre fra spor 4-5.

Struer, jeg er fra Struer; Struer det er den By hvor toget starter mod
Køb.h, og vender tilbage til hver dag på grund af pladsmangen derovre.

ErikL

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 02-02-03 09:30

d. 02/02/03 8:26 skrev erik larsen på eriklarsen@oncable.dk i artiklen
3e3cc83f$0$13162$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Struer, jeg er fra Struer; Struer det er den By hvor toget starter mod
> Køb.h, og vender tilbage til hver dag på grund af pladsmangen derovre.

OK. Så kan jeg godt forstå, det er svært at komme til Randers, især nu hvor
der er tvivl om, hvorvidt der overhovedet kører tog til Struer.

Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen

Fra : erik larsen

Dato : 02-02-03 19:44

> [...]
hvor
> der er tvivl om, hvorvidt der overhovedet kører tog til Struer.

Regeringen skulle tilbyde københavnerne Arivas servic i S-tog trafikken så
de kunne se hvad vi får Jyder må finde os i.

ErikL

Fra : mr. d

Dato : 31-01-03 13:57

"erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> wrote in message news:<3e39983e$0$13211$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> det ligger jo i kristrup og den sidste tog afgår kl 22,20, det dur ikke om
> lørdagen.

Nej, du tager fejl af os og den Evangeliske Frikirke, som ligger i
Kristup. Vores adresse er:

EVANGELIESALEN
Den Apostoliske Pinse Kirke
Gl. Hobrovej 36
8900 Randers

....og menigheen ligger i Nordbyen.

Mr. D

Simon Griis
www.amen.nu

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 01-02-03 20:48

Scripsit mr. d:

> EVANGELIESALEN
> Den Apostoliske Pinse Kirke
> Gl. Hobrovej 36
> 8900 Randers

...hvilket igen får mig til at undre mig over om I tilhører pinsekirkerne
eller den apostoliske kirke sådan organisatorisk-samarbejdsmæssigt set.

Lars Erik Bryld
1 feb AD 2003
Skt. Brigid af Irland

Fra : erik larsen

Dato : 02-02-03 08:35

"Lars Erik Bryld" <lars-erik@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
> Scripsit mr. d:

> ..hvilket igen får mig til at undre mig over om I tilhører pinsekirkerne
> eller den apostoliske kirke sådan organisatorisk-samarbejdsmæssigt set.

Jeg personligt tilhører ikke pinsekirkerne eller den apostoliske kirke, men
tilhøre Kristus Jesus som har købt og betalt for mig med sit liv.

ErikL

Fra : mr. d

Dato : 02-02-03 13:56

"Lars Erik Bryld" <lars-erik@dadlnet.dk> wrote in message news:<4sX_9.97$BI.65@news.get2net.dk>...
> Scripsit mr. d:

> ..hvilket igen får mig til at undre mig over om I tilhører pinsekirkerne
> eller den apostoliske kirke sådan organisatorisk-samarbejdsmæssigt set.

Nej,vi er ikke organiseret i den danske pinsemission eller i den
apostolske kirke. Vores navn er blot for at tydeliggøre, at vi ser os
selv som en del af "The pentecostal movement", som brød frem i starten
af det 20. århundrede, og specielt, at vi arbejder ud fra det syn,
"the apostolic revival" bragte. Vi ser os altså ikke som en del af den
karismatiske vækkelse eller den 3. bølge.

Mr. D

Simon Griis
www.amen.nu

Fra : erik larsen

Dato : 03-02-03 15:36

> [...]
> "the apostolic revival" bragte. Vi ser os altså ikke som en del af den
> karismatiske vækkelse eller den 3. bølge.

den 3. bølge ?? er det den Økumensiske bølge

ErikL

Fra : mr. d

Dato : 04-02-03 09:58

"erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> wrote in message news:<3e3e7e44$0$13198$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> den 3. bølge ?? er det den Økumensiske bølge

Nej, ikke helt.

Pinsevækkelsen
Pinsevækkelsen ved indgangen til det 20. århundrede (herunder den
apostolske vækkelse) udmyntede sig i menigheder og kirker med en fast
lærestruktur. De kunne være mere eller mindre økomeniske (herhjemme:
Apostolsk Kirke mere og Pinsebevægelsen mindre), men var som andre
kirkesamfund bundet af en fastlagt teologi. Den grundlæggende lære kan
udtrykkes i fire sætninger, som specielt Four_Square kirkerne gjorde
det:

1) Frelse ved personlig tro på Kristus
2) Guddommelig helbredelse
3) Kristi genkomst (premillennialisme)
4) Åndens dåb med tunger som tegn

(Punkt 1 var omdrejningspunktet)

Den karismatiske vækkelse
I tresserne kom den karismatiske bevægelse. Den var ikke
menighedsdannende og havde ikke nogen fast læreoverbevisning. Den gik
ud fra devisen "Ånden til alle, uanset kirkesamfund", og lagde større
vægt på, at alle kirkesamfund skulle opleve Åndens dåb og fylde med
gaver, og mindre vægt på forkyndelse og teologiske forskelle.

Nogen mener, det er positivt, fordi den herved bryder skel ned, og
lader Ånden være den forenende kraft. Andre (jeg) mener, det er
negativt, fordi den bringer forvirring og ligegyldighed overfor
forkyndelse. Mange tror, at den karismatiske bevægelse er noget
"frikirkenoget", men i virkeligheden er den jo en bred bevægelse, der
indbefatter evangeliske samfund, lutherske, calvinske og katolske
kirker. Et af de stærkeste udtryk for den karismatiske bevægelse har
været: Full Gospel Business Men's Fellowship. Oral Roberts gjorde en
del for det karismatiske arbejde, og så vidt jeg ved, skete der et
gennembrud, da Dennis Bennett fra den episkopale kirke blev døbt med
Ånden.

Den tredie bølge
Den karismatiske bevægelses nedbrydning af lære og forkyndelse, skabte
vej for den tredie bølge, der ikke lagde vægt på Pinsevækkelsens
teologi, og mange steder helt brød med den. John Wimber brød f.eks.
med endetidsforkyndelsen. Skønt Åndens dåb med tunger som tegn stadig
var vigtig, var det dog tegn, undere og mirakler, som for alvor kom på
dagsordenen. Foregangsmænd i denne bevægelse var f.eks. Peter Wagner
og John Wimber.

Når tegnene kom i centrum og forkyndelsen i baggrunden, skabte det
grobund for forskellige - til tider mærkelige - udtryk i gudstjenesten
og prædikenen. F.eks. er det her man finder "TrosOrds-mirakler",
Åndelig krigsføring i sit ekstreme udtryk, og herlighedsteologi.
Profeter som Paul Cain og Bob Jones fik via den tredie bølge og
Vineyard indgang i de karismatiske cirkler i mange kirker. Det var
ikke så vigtigt, hvad de lærte. Når blot miraklerne skete, var de
store mænd fra Gud.

I Danmark findes der stort set ikke regulære menigheder tilbage, som
ser sig selv som barn af den oprindelige pinsevækkelse med den
forkyndelse, der hører hertil. "Lære er død", siger man og sluger
mirakler, hvad enten de kommer fra Livets Ord, Oneness eller den
katolske kirke. Det sidste bevis på dette, er pinsekirkens organg, der
i sidste nummer havde en stor artikel om en katolik, der kunne få lov
at fortælle om store mirakler inden for kirken og statuer, der græd
osv. Sådant kan ske i pinsekirkerne efter den tredie bølge. Det ville
aldrig være sket før.

Mr. D

Simon Griis
www.amen.nu

Fra : erik larsen

Dato : 08-02-03 07:50

> "erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> wrote in message

> Nej, ikke helt.

den må jeg lige tygge på

ErikL

Fra : erik larsen

Dato : 09-02-03 16:27

> [...]
> at fortælle om store mirakler inden for kirken og statuer, der græd
> osv. Sådant kan ske i pinsekirkerne efter den tredie bølge. Det ville

Ja, jeg kan sagtens genkende alt det du skriver om den Økumeneski katolske
forsøg på at gendanne Jesus Legeme (Guds kirke) ud fra Joh 17 og hvordan
Pinsekirken har bøjet sig væk fra deres oprindelige Pinselærer for at følge
den karismatiske fældesskab.

Men jeg må sige om bølgerne, jeg står stadig ved Handbjerg strand med vand
op til knæerne og venter på den første bølge.

Jeg vil ikke selv personlig kalde det for bølger, fordi der er tale om noget
der bevæger sig gennem kirkerne i hele landet, men en bølge vil vaske det
hele med sig og det er langtfra tilfældet her. Hvad med at fokusere på det
der blev stående uberørt af det du kalder "en bølge", for det vil IMHO være
klippen der står ubrørt tilbage og skal have æren og omtalen for
standhaftighed.

Forstå mig rigtigt, man ser på hvad karismatikerne, LO og Pinsevækkelsen gør
og glemmer hvad Gud der er trofast lader stå.

Kan man ikke erstatte "bølge" for "prøvelse" og så tælle hvor mange der
bestod ??

ErikL

Fra : mr. d

Dato : 09-02-03 23:25

"erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> wrote in message news:<3e46734d$0$13193$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]

ERIK!

Jeg har fundet bogen "At de alle må være ett" til dig. Traktatbladet
"Tro og Fakta" har jeg ikke kunnet finde flere af, men søger stadig.
Desværre har jeg fundet ud af, at der ikke eksisterer et bånd af
Ebersons prædikener fra da han var i Danmark (faktisk 12-13 år siden!)

....men bogen er fundet.

Mr. D

Simon Griis
www.amen.nu

Fra : erik larsen

Dato : 10-02-03 17:01

> "erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> wrote in message

Mange tak, jeg skal til 80års fødselsdag på lørdag (godt man ikke er JV) og
æde og drikke, så det kan først blive næste lørdag jeg kommer og henter den,
OBS hvis der ikke sker mirakler før den tid

ErikL

Fra : erik larsen

Dato : 02-02-03 08:33

> "erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> wrote in message

> Nej, du tager fejl af os og den Evangeliske Frikirke, som ligger i
> [...]

Det var noget nermere, men det ændre ikke ved togtiden jeg tænker lige
alvorligt over det hvis du finder noget

ErikL

Fra : erik larsen

Dato : 27-01-03 07:32