Siemens Gigaset 2000 S Er der et pålideli~
Fra : J. Alkil

Dato : 25-01-03 20:21

Jeg har været ude for at måtte afbryde en bestilt repapration hos
EMTS Lyngby - de var ikke i stand til at leve op til reparation inden
10 arbejdsdage af denne helt sædvanlige rep. for disse telefoner, så
jeg beder om hjælp til at finde et andet sted der kan anbefales og
hvor der foretages - skal vi kalde det almindelig- service for
Siemens produkter af denne type .

Jeg forestiller mig ikke at telefonen skal sendes af sted i månedsvis
f,.eks til Tyskland eller Dancall i Nordjylland - er der mon ikke
nogen med alm. nødvendige tekniske forudsætninger i nærheden af
København ?

mvh.
Jørgen Alkil
39647040