I tilfælde af: At man skulle smutte til AO~
Fra : dots

Dato : 25-01-03 18:46

Hvis nu jeg en dag ta'r mod til mig og kører til Jylland igen, igen ..
til en klubaften. Er der et sted i baggården til et telt eller
venligtsindede AORMCK'ere med et gulv til overnatning ??
Jeg har ikke nogen lyst til at køre videre til Frøstrup(overnatning), efter
en forhåbentlig *glad* klubaften.

--
- dots-
Honda CRM125R

Fra : Armand

Dato : 25-01-03 23:17

dots <dots@tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
> venligtsindede AORMCK'ere med et gulv til overnatning ??
> Jeg har ikke nogen lyst til at køre videre til Frøstrup(overnatning),

Ud fra dine seneste oplevelser, skulle du så ikke hellere sikre dig et
par "oaser" (á: Lokaler med dertilhørende telefonnumre!) langs ruten
til Aalborg?

--
Armand.
(boende så'en ca. midtvejs, såfremt man kører over Fyn)

Fra : dots

Dato : 26-01-03 00:57

> [...]
>
> --
> Armand.
> (boende så'en ca. midtvejs, såfremt man kører over Fyn)

Halløjsa, Armand
Måske man sku besøge dig og se hva du er fo'n fætter
Man kan altid kun blive klogere
Hvor på Fyn ?

Fra : dots

Dato : 26-01-03 02:33

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Tjahh, jeg er såmænd på farten igen ,der er jo Trangia Træffet, lige om
hjørnet !! Havde egentlig besluttet mig for færgen, Meeen Hvor tit har man
så'n haj indenfor sigte... FYN

Fra : Armand

Dato : 26-01-03 15:07

dots <dots@tdcadsl.dk> skrev i en

> Halløjsa, Armand
> Måske man sku besøge dig og se hva du er fo'n fætter
> Man kan altid kun blive klogere
> Hvor på Fyn ?

Fyn blev kun nævnt for at beskrive ruten, jeg bor lige akkurat vest for
Fyn!
Der vil sikkert blive god lejlighed til at kigge forbi i forbindelse med
en P-dag(*) og lidt gilde op til det/de første mc-møder ved
Karoline-cafeteriet ved Middelfart.

Jeg har tidligere offentliggjort mit mobilos# som en art D.F.M.
redningstjeneste; men det kom der dengang ikke det store respons på

(*):
Påsken ligger så tilpas sent i år at P-dag dennegang sikkert vil blive
efter 1. marts :-/

--
Armand.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 26-01-03 16:04

> Påsken ligger så tilpas sent i år at P-dag dennegang sikkert vil blive
> efter 1. marts :-/

Jeg vil mæ, jeg vil mæ, jeg vil mæ

Allan Bojesen

Fra : Armand

Dato : 26-01-03 16:40

Allan Bojesen <aboje@post9.tele.dk> skrev i en

> Jeg vil mæ, jeg vil mæ, jeg vil mæ

Vil det sige at der skal købes guld Tuborg ind også?

--
Armand.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 26-01-03 17:25

> Vil det sige at der skal købes guld Tuborg ind også?

Ja det må I gerne, men bare der er SORT GULD også og snaps til Jes.

Allan Bojesen

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-01-03 18:50

"Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det må I gerne, men bare der er SORT GULD også og snaps til Jes.

Spørg lige Jes om det der med snapsen først...
Han har vist omsider hørt de famøse optagelser fra AORMCK julefrokosten på
sin mobilos, og det er stærke sager - men det var jo også dild-snaps der
blev hældt i ham ved den lejlighed.

Rittig
(Dødtræt efter endnu en søndagstur på motorcyklen)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-01-03 20:10

Claus Rittig wrote:

> Spørg lige Jes om det der med snapsen først...

Ja, puhbwadr, det er nok med det en enkelt gang om året. Diabolsk sjask,
det er hvad det er :-|

> Han har vist omsider hørt de famøse optagelser fra AORMCK julefrokosten på
> sin mobilos, og det er stærke sager

Jep, jeg blev næsten helt forarget over mig selv! Jeg husker ikke engang at
det var så slemt, men æhhh... det var det =
Jeg begynder at forstå hvordan Morten Dahls kæreste kunne tro at jeg var en
eller anden retarderet amøbe dengang til den famøse j-dag

> - men det var jo også dild-snaps der blev hældt i ham ved den lejlighed.

Jaeh, og tequila og hvad det ellers var I var ihvertfald til dels selv
ude om showet!

> Rittig
> (Dødtræt efter endnu en søndagstur på motorcyklen)

Hmm, jeg har bare sovet længe og lallet rundt her idag. Jeg burde at få
MTX'en til at køre, men nu haster det jo ikke så meget når synsfolkene
strejker. Sikken dovenskab, men det skal der rettes op på imorgen

Det er forresten lidt underligt med den mtx'er. Fredag morgen, 25 min jeg
skulle til projekteksamen, gav den et skud i udstødningen og døde. Lige
inden var den begyndt at gå så underligt smidigt i motoren, ligesom den
heller ikke kunne tage gassen.
Efter at have fejret eksamenen behørigt tog jeg en taxi hen til den og trak
den hjem ved 03-tiden

Well, igår fik jeg hevet liv i den, men den havde samme sære motorgang og
døde også hurtigt. Efter at have renset karburatoren lidt var den helt død,
men gnisten i tændrøret var helt fin. Lige nu går jeg og mistænker
membranen for at fejle noget, så jeg prøver at hive den ud imorgen.

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Armand

Dato : 26-01-03 21:00

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Jep, jeg blev næsten helt forarget over mig selv!
> Jeg begynder at forstå hvordan Morten Dahls kæreste kunne tro at jeg
var en
> eller anden retarderet amøbe dengang til den famøse j-dag

Og dér havde du, udover manglende motorik, da ellers kun klare øjne og
et kæmpe smil på!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-01-03 21:29

Armand wrote:

> Og dér havde du, udover manglende motorik, da ellers kun klare øjne og
> et kæmpe smil på!

Det er da altid noget at jeg er relativt ufarlig, når jeg er fuld
--
mvh Jes Vestervang (der altså er ædru for det meste - hvis nu ng'ens læsere
skulle have fået et andet indtryk

Fra : Søren Lindholt

Dato : 27-01-03 09:50

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> wrote in article
<52tdg-87c.ln1@vissen.vandhane>...

> Det er da altid noget at jeg er relativt ufarlig, når jeg er fuld
> --

Kun for dig selv skulle man måske tilføje

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-01-03 12:42

Søren Lindholt wrote:

> Kun for dig selv skulle man måske tilføje

Hm, ok, så må der igen være noget jeg har glemt

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-01-03 12:52

Jes Vestervang wrote:

> Hm, ok, så må der igen være noget jeg har glemt

Hov, den misforstod jeg, jeg læste det som at jeg var ufarlig for mig selv
og farlig for andre... Det var vist omvendt

Fra : Armand

Dato : 27-01-03 20:48

> Armand wrote:
> >
> Det er da altid noget at jeg er relativt ufarlig, når jeg er fuld

Det ved jeg snart ikke - Barfoed kunne meget vel have brækket nakken da
han gelejdede dig ovenpå til din sovepose

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-01-03 15:07

Armand wrote:

> Det ved jeg snart ikke - Barfoed kunne meget vel have brækket nakken da
> han gelejdede dig ovenpå til din sovepose

Hovhov! Bare fordi man er orkansikret lidt bedre end gennemsnittet behøver
man altså ikke at finde sig i hvad som helst!
--
mvh Jes Vestervang (~0,1T)

Fra : Armand

Dato : 28-01-03 23:17

> Hovhov! Bare fordi man er orkansikret lidt bedre end gennemsnittet
> behøver man altså ikke at finde sig i hvad som helst!

Det var nu mere din ludende gangart og trappens stejlhed, at jeg tænkte
på!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-01-03 23:41

Armand wrote:

> Det var nu mere din ludende gangart og trappens stejlhed, at jeg tænkte
> på!

Ok, så sænker jeg paraderne igen

Fra : Allan Bojesen

Dato : 26-01-03 23:50

> Spørg lige Jes om det der med snapsen først...

Det kunne man selvfølgelig, men jeg tror egentlig at Jes godt kan lide de
små overraskelser.

> Han har vist omsider hørt de famøse optagelser fra AORMCK julefrokosten på
> sin mobilos, og det er stærke sager - men det var jo også dild-snaps der
> blev hældt i ham ved den lejlighed.

Har ige hørt at 25% af DK's befolkning har allegi. Det er synd at Jes lige
akkurat har det overfor kartofler og dild Øhh - de der optagelser - kan
de ikke lægges på nettet

> Rittig
> (Dødtræt efter endnu en søndagstur på motorcyklen)

Der er ikke noget som en sund og naturlig træthed - bare det ikke gjorde så
ondt.

Allan Bojesen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-01-03 23:49

Allan Bojesen wrote:

> Det kunne man selvfølgelig, men jeg tror egentlig at Jes godt kan lide de
> små overraskelser.

Hmm, ikke hvis det er snaps. Jeg er jo bare så høflig, så jeg ikke siger
nej

> Har ige hørt at 25% af DK's befolkning har allegi. Det er synd at Jes lige
> akkurat har det overfor kartofler og dild

Ja, det er lige godt pokkers :-|

> Øhh - de der optagelser - kan de ikke lægges på nettet

Arhh, de kan umuligt være noget ved... Mon ikke også folk der ikke
kender mig fra virkeligheden ville få et helt forkert billede af mig, hvis
de så de klip? Jeg plejer jo trods alt ikke være så mærkelig

> Der er ikke noget som en sund og naturlig træthed - bare det ikke gjorde
> så ondt.

Det er jo også det bedste middel mod søvnløshed

Fra : Søren Lindholt

Dato : 27-01-03 11:20

Allan Bojesen <aboje@post9.tele.dk> wrote in article
<3e346532$0$126$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

> [...]
lige
> akkurat har det overfor kartofler og dild Øhh - de der optagelser -

Desværre, det forbyder min anstændighed mig. Den samme anstændighed der bød
mig hin fugtige aften at konfiskere diverse drinks der blev serveret for
Jes af misforstået spas fra mindre betænksomme klubmedlemmer.
Mig: "Hvis han drikker det du blander der går han omkuld!"
Barmand: "Jamen, jeg skal nok selv bære ham udenfor"

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-01-03 12:41

Søren Lindholt wrote:

> Desværre, det forbyder min anstændighed mig.

Pyha

> Den samme anstændighed der
> bød mig hin fugtige aften at konfiskere diverse drinks der blev serveret
> for Jes af misforstået spas fra mindre betænksomme klubmedlemmer.

Tak!

> Mig: "Hvis han drikker det du blander der går han omkuld!"
> Barmand: "Jamen, jeg skal nok selv bære ham udenfor"

Sikke en service =

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-01-03 17:48

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Sikke en service =

Ja, men hvem hulen satte da også Wild Ting i baren?
Det er sgida at sætte ulven til at vogte gæs.

Rittig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-01-03 18:58

Claus Rittig wrote:

> Ja, men hvem hulen satte da også Wild Ting i baren?
> Det er sgida at sætte ulven til at vogte gæs.

Oh well, svjh. betalte jeg vistnok ikke så meget for det

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-01-03 20:56

> Oh well, svjh. betalte jeg vistnok ikke så meget for det

Næh, Tequilaen var jeg sponsor af, og snapsen var betalt. Jeg mente mere:
Wild Ting kan drikke hvemsomhelst under bordet.

Rittig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-01-03 15:05

Claus Rittig wrote:

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Næh, Tequilaen var jeg sponsor af, og snapsen var betalt. Jeg mente mere:
> Wild Ting kan drikke hvemsomhelst under bordet.

Ok Men nu havde jeg sikkert (?) tyvstartet mere end han havde!
Men jeg tror nu alligevel jeg venter lidt med en revanche...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-01-03 18:44

Armand wrote:

> Påsken ligger så tilpas sent i år at P-dag dennegang sikkert vil blive
> efter 1. marts :-/

Så kan det jo være at jeg slipper for at skøjte rundt i sneen
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 (skaterstyle) og MTX125R (static style)

Fra : Armand

Dato : 26-01-03 20:56

> Så kan det jo være at jeg slipper for at skøjte rundt i sneen

Eller at der vitterligt kommer nogle på to hjul, og ikke blot nogle der
medbringer nogle fantastiske historier om deres bedrifter for at nå
frem!

--
Armand.
(i år på egne hjul fra sæsonstart)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-01-03 21:27

Armand wrote:

> Eller at der vitterligt kommer nogle på to hjul,

Jep, det er en hel del sjovere...

> og ikke blot nogle der medbringer nogle fantastiske historier om deres
> bedrifter for at nå frem!

Høhø

> Armand.
> (i år på egne hjul fra sæsonstart)

....og hvem skulle have troet det?

Fra : Armand

Dato : 27-01-03 20:46

> ...og hvem skulle have troet det?

Hæ!
Og derved bliver man jo også sparet for mine(!) dårlige undskyldninger
(for at være mc-løs)!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-01-03 15:03

Armand wrote:

> Hæ!
> Og derved bliver man jo også sparet for mine(!) dårlige undskyldninger
> (for at være mc-løs)!

Ja, man føler sig jo helt befriet

Fra : dots

Dato : 27-01-03 16:23

> Fyn blev kun nævnt for at beskrive ruten, jeg bor lige akkurat vest for
> Fyn!

Ups, den missede jeg, det var vist osse ud på de små timer ..

> Der vil sikkert blive god lejlighed til at kigge forbi i forbindelse med
> en P-dag(*) og lidt gilde op til det/de første mc-møder ved
> Karoline-cafeteriet ved Middelfart.

Det lyder sjovt, så må jeg hellere både rense og smøre kæden ekstra godt
til den tid, så jeg ikke står til endnu en skideballe... !

> Jeg har tidligere offentliggjort mit mobilos# som en art D.F.M.
> redningstjeneste; men det kom der dengang ikke det store respons på

? - Det var da ellers en rigtig god idé, man kan sagtens føle sig temli'
lost, der midt på landevejen uden at kende en sjæl i en hel masse kilometers
omkreds !!

> (*):
> Påsken ligger så tilpas sent i år at P-dag dennegang sikkert vil blive
> efter 1. marts :-/

Jaah, til den tid er det jo forår.

> --
> Armand.

Hilsen dots

Fra : dots

Dato : 28-01-03 23:11

> Armand.

Det er noteret og tusind tak med
Skulle du være interesseret i ditto, så sig til.

dots - ved Vig, Odsherred på Sjælland.

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-01-03 19:01

> [...]
> venligtsindede AORMCK'ere med et gulv til overnatning ??
> Jeg har ikke nogen lyst til at køre videre til Frøstrup(overnatning),

Til lejligheden kan vi sikkert arrangere overnatning i klubhuset, så det
problem er da til at løse. Men var det ikek smartest at kombinere besøget
med en køretur? Måske et af vore KM løb?

Rittig

Fra : dots

Dato : 27-01-03 16:11

..

> Til lejligheden kan vi sikkert arrangere overnatning i klubhuset, så det
> problem er da til at løse.

Alletiders

Men var det ikek smartest at kombinere besøget
> med en køretur? Måske et af vore KM løb?
>
> Rittig

Har lige læst om jeres tur i Støvring og omegn .. :-/ Tør jeg det ??
Men jo, det vil da klart være det sjoveste. Jeg må bare have lidt styr på
Honda, så den er i nogenlunde forsvarlig tilstand .. Og Dansk Autohjælp
abbonnement

Mvh dots - i fuld gang med at pudse på møgbeskidt Suzuki SMX, der skal
sælges NU, så der er råd til en hel masse Honda stumper

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-01-03 17:54

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Har lige læst om jeres tur i Støvring og omegn .. :-/ Tør jeg det ??

Det gør vi andre jo heller ikke. Den eneste grund til at de ture bliver til
noget, er jo at der ikke er nogen der vil indrømme at de ikke tør.
Og det er jo helt ufarligt! Ganske vist har jeg ondt i hele kroppen lige nu,
og en flot lang husafskrabning i lysken efter et temmelig uplanlagt møde med
mit styr - lige før jeg landede direkte på låget i skovbunden. Men der er jo
sjældent nogen der kommer alvorligt til skade.

> Men jo, det vil da klart være det sjoveste. Jeg må bare have lidt styr på
> Honda, så den er i nogenlunde forsvarlig tilstand

Ja, det er vigtigt, materiellet bliver testet ret grundigt på sådan en tur.

Rittig

Fra : dots

Dato : 27-01-03 21:20

> [...]
med
> mit styr - lige før jeg landede direkte på låget i skovbunden.

Ja da, helt ufarligt ....... ;-D

dots