Upload via FP2000 virker ikke
Fra : Per Hesselberg

Dato : 05-01-01 07:24

Jeg kører windows98, office2000.
Når jeg prøver at uploade til min hjemmeside
hos TeleDanmark får jeg følgende fejl:
Microsoft frontPage: the server you are publishing
to does not have the FrontPage Server Extensions installed,
and therefore does not support publishing via HTTP.
Er det rigtigt at TeleDanmark ikke supporter extension,
og er det FrontPage extension eller hva ?

Mvh
Per
edbhsk05@post1.internord.dk

Fra : jopa

Dato : 05-01-01 10:40

Per Hesselberg skrev bla:..
> Når jeg prøver at uploade til min hjemmeside
> hos TeleDanmark får jeg følgende fejl:
> Microsoft frontPage: the server you are publishing
> to does not have the FrontPage Server Extensions installed,

Den fortæller dig bare fakta.
Anskaf dig et FTP program til at loade dine filer. WinComander kan
anbefales.(bruger jeg selv)

jopa

www.home19.inet.tele.dk/johnp/
www.jp-web.dk

Fra : Poul Svendborg

Dato : 09-01-01 11:00

Selv om du får denne besked, kan du sagtens uploade med FP2000, du kan
selvfølgelig ikke bruge FP Extensions.