600 Challenge 2003
Fra : Tomas Linnet

Dato : 25-01-03 17:00

DMU har lige offentligt gjort hvem der får fast start til den meget
spændende RR serie der følges med DTC næste sæson.
Det ser ud til at der vil blive kørt stærkt.
Feltet tæller blandt andre René Prang, Søren Hole, Sonni Harms og "Lille"
Anders Rasmussen.
Læs mere på http://www.dmusport.dk/roadrace/.

Det er jo så nu jeg ærger mig over jeg ikke kom med.......

-Tomas
#2 RS250

Fra : Michael K. S.

Dato : 25-01-03 18:01

On Sat, 25 Jan 2003 17:00:01 +0100, "Tomas Linnet"
<tomasane@orangenet.dk> wrote:

>DMU har lige offentligt gjort hvem der får fast start til den meget
>spændende RR serie der følges med DTC næste sæson.
>Det ser ud til at der vil blive kørt stærkt.

Ja tak,det bliver ræddi-ræddi sjov at se den klasse.

>Feltet tæller blandt andre René Prang, Søren Hole, Sonni Harms og "Lille"
>Anders Rasmussen.

Men ikke en eneste pige,det er lidt ringe,men okay hvis der ingen
ansøgere var...

>Læs mere på http://www.dmusport.dk/roadrace/.
>Det er jo så nu jeg ærger mig over jeg ikke kom med.......

Ansøgte du ?

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : John Jensen

Dato : 25-01-03 18:15

Jeg kan se at Anders Rasmussen skal køre Kawasaki, jeg har ellers altid
betragtet ham som
Yamaha mand....

/ John

Fra : Niels Morell

Dato : 25-01-03 18:47

> Jeg kan se at Anders Rasmussen skal køre Kawasaki, jeg har ellers altid
> betragtet ham som
> Yamaha mand....
>
> / John

Det siges jo at man blir´ klogere med alderen

/Niels

Fra : Armand

Dato : 25-01-03 23:52

Niels Morell <nemo@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> Det siges jo at man blir´ klogere med alderen

Anders var Yamaha-mand, da Yamaha støttede ham på hans karrieres top (er
hidtil eneste danske RR-europamester!). Lige nu er det Prang at Yamaha
satser på!
600'er challenge't er udlagt med stort ansvar til importørernes
deltagelse, så det er sikkert fa. Carl Andersen der har scoret Anders
:-/
Og ZX6RR er vel heller ikke den ringeste model at komme på ryggen af
i dét felt !

--
Armand.

Fra : John Jensen

Dato : 26-01-03 10:49

Ja, - det er jo så lidt "funny" at selvsamme Rene Prang skal køre på en
HONDA i 600 challenge.......he he
så udfra hvilket mærke mit hjerte brænder for kan jeg så citere et tidligere
indlæg " man bliver jo klogere med alderen"

/ John

Fra : Tomas Linnet

Dato : 26-01-03 20:44

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en

> Ja tak,det bliver ræddi-ræddi sjov at se den klasse.

> Men ikke en eneste pige,det er lidt ringe,men okay hvis der ingen
> [...]

Jep og jeg har endda kørt fra Tommy de gange vi har kørt mod hinanden.
Lisbeth søgte også, men fik ikke start tilladelse. 600 Challenge kræver
A-licens.
Jeg er 1. reserve hvis én af de andre ikke kommer til start alligevel, men
det er lidt svært at snakke med sponsorer nå jeg nu ikke ved om jeg er købt
eller solgt.

-Tomas

Fra : Michael K. S.

Dato : 26-01-03 21:29

On Sun, 26 Jan 2003 20:43:34 +0100, "Tomas Linnet"
<tomasane@orangenet.dk> wrote:

>Jep og jeg har endda kørt fra Tommy de gange vi har kørt mod hinanden.

Sjovt - Jeg (og andre) tænkte netop på noget i den retning da jeg så
kriterierne,men okay sådan er der så meget ...)

>Jeg er 1. reserve hvis én af de andre ikke kommer til start alligevel, men
>det er lidt svært at snakke med sponsorer nå jeg nu ikke ved om jeg er købt
>eller solgt.

Jow det er lidt en skodsituation at stå i hvis man gerne vil,jeg
tænkte/troede egentlig bare lidt at det var alt for dyrt for dig i den
klasse ).

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 26-01-03 08:51

> [...]
> Det ser ud til at der vil blive kørt stærkt.
> Feltet tæller blandt andre René Prang, Søren Hole, Sonni Harms og "Lille"

Øv, ingen Ducati, du kunne ellers havde været sjovt at se om en 749S/R kunne
stille noget mod japser-jernene.

Tommy Rønn på TT600/Daytona interessant !

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERN" fra adr. ved svar

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 26-01-03 11:22

Ja, det bliver sgu spændende. Kan se at Henrik Ottesen skal køre Yamaha -det
skal nok blive godt!
Det bliver et rigtig stærkt felt.
Ja, der sker sgu noget, når der kommer TV-dækning på!

-Jacob

Fra : Per Emborg

Dato : 26-01-03 12:22

Jeg satser alså på Henrik Blom , men ok ham sponsorer jeg godtnok også :))

Lidt synd for Vagn at han kun har en Triumf med

Der var 2 piger der havde søgt om start tilladelse Lisbeth Zacko og
Charlotte ?

--
Per Emborg

www.kvikkerten.dk
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Michael K. S.

Dato : 26-01-03 12:57

On Sun, 26 Jan 2003 12:21:46 +0100, "Per Emborg"
<FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote:

>Der var 2 piger der havde søgt om start tilladelse Lisbeth Zacko og
>Charlotte ?

Når nu det er (bliver) dansk RR's ansigt udadtil kunne de godt ha'
taget i det mindste Lisbeth med - IMHO.

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-01-03 18:51

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse

> Når nu det er (bliver) dansk RR's ansigt udadtil kunne de godt ha'
> taget i det mindste Lisbeth med - IMHO.

Ja, hun kan fileme da køre motorcykel!

Rittig

Fra : SLP/JM

Dato : 26-01-03 13:08

"Tomas Linnet" <tomasane@orangenet.dk> skrev
> Det er jo så nu jeg ærger mig over jeg ikke kom med.......

Hvilken klasse har du tænkt dig at stille op i i år så?

Jeg er i hvert fald spændt på at se, om det bliver til noget med den
supersport 400-klasse, som nogle folk arbejder på at få ind.

--
Mvh Susanne

Fra : Tomas Linnet

Dato : 26-01-03 20:40

SLP/JM <Madcat@c.dk> skrev i en news:b10j53$q8u$1@sunsite.dk...

> [...]
>
> Jeg er i hvert fald spændt på at se, om det bliver til noget med den
> supersport 400-klasse, som nogle folk arbejder på at få ind.

Jeg satser indtil videre på std. 600, men jeg skal jo have mine 2 knallerter
solgt først, så vi får se....

-Tomas

Fra : SLP/JM

Dato : 26-01-03 20:50

"Tomas Linnet" <tomasane@orangenet.dk> skrev
> Jeg satser indtil videre på std. 600, men jeg skal jo have mine 2
knallerter
> solgt først, så vi får se....

Hmm.....jeg har fået at vide, at Challenge Cup'en er den nye std. 600
klasse, men på den anden side bliver løbene jo ikke afviklet samtidig med
DM-afdelingerne. Ved du 100% sikkert, om der kommer en std. 600 klasse ud
over Challenge?

--
Susanne

Fra : morten

Dato : 28-01-03 11:13

On Sun, 26 Jan 2003 20:49:57 +0100, "SLP/JM" <Madcat@c.dk> wrote:

> [...]
>DM-afdelingerne. Ved du 100% sikkert, om der kommer en std. 600 klasse ud

Jeg var selv lidt i tvivl om der var en std. 600 klasse ud over 600
challenge Cup'en, og spurgte SD RR. Svaret var ja, der kommer til at
være en std. 600 klasse ved DM arrangementerne. Men check lige selv,
hvis du vil være helt sikker.

/morten