tyrkiet
Fra : Henrik & Lotte

Dato : 25-01-03 15:41

hej vi er to voksne og et barn på 5 vi vil gerne til tyrkiet til septemper
og vi har fået en pris på 10600 for 14 dage i marmaris på et kat 3 hotel
atlantis apartments 2 værrelses lejlighede hos spies er det godt eller kan
det gøres biligere vi håber der er nogen der kan hjælpe os mvh henrik lotte
tanja

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 26-01-03 11:12

Hejsa

Vi har bestilt hos tyrkieteksperten og da syndes vi at de hva noget billiger
end hos my travel.
så det hva bare det jeg ville sige.

hilsen thomas

Fra : Jørgen

Dato : 26-01-03 11:29

Hvad med om i bare købte en billig flybillet hos f.eks.
www.tyrkieteksperten.dk og så lejede jer en lækker lejlighed privat. Prøv
f.eks. at se på www.villadundar.com eller brug diverse søgemaskiner til at
finde noget tilsvarende. Tror sagtens at det kan gøres billigere...

Hilsen Jørgen

---

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 26-01-03 11:37

HEjsa Jørgen

Hvis de barer køber deres fly billet hos tyrkietsksperten
så er da ikke bus med til marmaris.
og det er et godt stykke ud til marmaris.
og de skal jo også tilbage igen.
så jeg vil sige det kan ikke betale sig for dem når de ikke er flere, og så
skal man også kunne deres sprog ellers tager de sku røven på en.
men hvis man er mange til at dele en taxi så kan man godt
men ellers er det fordyrt.

hilsen thomas

Fra : alexbo

Dato : 26-01-03 12:14

"Jørgen" <j@ravn.net> skrev

> Hvad med om i bare købte en billig flybillet hos f.eks.
> www.tyrkieteksperten.dk

Hvis man kun køber en flybillet, er man ikke dækket af rejsegarantifonden,
d.v.s. at hvis Tyrkieteksperten går på røven inden ferien har man tabt sine
penge,
går de på røven under ferien må man selv sørge for at komme hjem.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jørgen

Dato : 26-01-03 12:36

Hos Tyrkiet eksperten og alle de andre bureauer kan man også købe
bustransporten. I følge lov om pakkerejser skal en pakkerejse bestå af
minimum to elementer. Det vil sige, at hvis man købe både billet og
bustransfer burde man være dækket ind ved evt. konkurs.......

Hilsen Jørgen

alexbo <alexbochr@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b10gag$2q9k$1@news.cybercity.dk...

> [...]
sine
> penge,
> går de på røven under ferien må man selv sørge for at komme hjem.

---

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 27-01-03 21:41

hejsa Jørgen

hvad koster sådan en billet med bustur
for jeg kan ikke finde det på nogel side da sælger rejser
hvor har du set det

Fra : Jørgen

Dato : 28-01-03 00:58

Hej Thomas og resten af NG....

Langt de fleste rejsebureauer sælger som sagt også "kun fly" billeter til
deres destinationer.samt transport, det er rigtigt at det ikke er så mange
steder der står opgivet transport prisen. Men du kan f.eks. finde i priser i
Tyrkiet Ekspertens prisliste. (Vil forøvrigt godt understrege at jeg intet
har at gøre med TE - De har bare den fordel, at de er reletiv billige med
deres flybilleter - at kvaliteten på deres pakkerejser så er jævn dårlig er
en hel anden historie) De tager typisk 100-150 kr. pr. person pr. vej. Det
er måske halvdyrt; men så køre de jo også i forbindelse med flyets ankomst

Hvis dette ikke kan bruges har Tyrkiet også et veludviklet ekspresbus
rutenet.

Hilsen Jørgen

---