New York - Hvad skla man se?
Fra : Jimmy

Dato : 25-01-03 14:58

Hej

Jeg skal til NY i februar.

Jeg skal helt sikkert se Ground Zero og dinosaur museet.

Hvad er der ellers som man ikke må misse?

Mvh
Jimmy

Fra : Michael

Dato : 25-01-03 16:36

Hej Jimmy (og måske andre) !

Selv om du ikke er interesseret i kunst, så kunne denne side være
interessant for dig at læse: http://home9.inet.tele.dk/michulla/page8.html

God tur

Hilsen fra
Michael

Fra : René Jørgensen

Dato : 26-01-03 00:56

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2_net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg skal til NY i februar.
>
> Jeg skal helt sikkert se Ground Zero og dinosaur museet.
>
> Hvad er der ellers som man ikke må misse?

FN bygningen
Empire state building
Central Park, går en tur i weekenden
Frihedsgudinden
Museum of modern art
Guggenheim
Skøjtebanen bag Chryslerbygningen (mener jeg det er !)
Nike Town (Hvis verdens største Nike butik) 5. Avenue, lige i nærheden er
der også en meget stor Sony butik, på den modsatte side af gaden
Harlem
China Town
Standup i Greenwich village
Den rotende bar med udsigt over Time Square. Jeg mener at det er på Marriot.
Gå bare ind, og tag elevatoren op til baren. Drinksene kostede vist omkring
kr. 80,- da jeg var der, men det er oplevelsen værd
En musical. Der kan købes billige billetter hos tkts (en kiosk midt på Time
Square til aftens forestilling). Se f.eks. Chicago. Den må ikke være dårlig,
da musicalen er blevet lavet som film.
Se basket i Madison Square Garden

Til yderligere inspiration er der lidt links på denne side:
http://home.c2i.net/agsolnoe/

Vedrørende Dinosaur museet, så vil jeg anbefale dig af se Naturhistorisk
Museum i London. Der skulle være verdens største samling af Dinosaur. Det er
ekstremt stort!

Hilsen

René

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 26-01-03 01:51

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2_net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg skal til NY i februar.
>
> Jeg skal helt sikkert se Ground Zero

Så tag et pre- sep. 11. billede med, så du har noget at samligne med, tænke,
reflektere over. Ellers er det bare et stort hul i jorden

Glenn