Vedr Maling IGEN !!!
Fra : Søren Jim

Dato : 25-01-03 13:46

Hej
nu fandt jeg sgu en maler, (på listigt værtshus hvor vi spillede igår
aftes....)
der vil male min CBR1000F Forskærm, Tank, Røv, Samt fuldkåbe..
for 3500 incl "moms" er det Ok...?
og er der noget jeg skal være sikker på at sige: eks....det er sikkert alm
autolak han bruger
er det OK...?

Jeg regner med selv at sætte klistermærker/Stafferinger på, skal der lakkes
bagefter
og hvis der skal kan jeg bare be om at få kåben inden sidste lag lak og så
levere den tilbage når det er klaret.....
kåben skal vel helst sidde monteret før jeg sætter mærker på ?

og tillægs spørgsmålet hvordan for man sådan en bagsvinger til at se flot ud
den er noget anløben den er jo ikke af Alu men af jern....evt male,
glasblæses/lakeres
spyt ud med de gode råd !!!!

Håber på noget expert hjælp
Søren Jim (CBR1000F)

Fra : John Jensen

Dato : 25-01-03 14:39

Det lyder som en OK pris.....

Mht. klistermærkerne, så blev jeg anbefalet følgende procedure jeg fik fra
ham der lavede mærkerne til min mc
da jeg fik den lakeret.

Få hele herligheden lakeret, lad det hærde / tørre i 14 dage FØR du sætter
klistermærkerne på, lad dem sidde
på i yderligere 14 dage før der klarlakkes.

Dette skulle være for at undgå opkogning / bobler i mærkerne.

Om dette er den rette procedure ved jeg ikke, men jeg havde ingen problemer,
og resultatet blev perfekt.

/ John

Fra : Janus

Dato : 25-01-03 14:37

det lyder vel ok jeg skal give 1200 for at få malet min tank alene, til
gengæld i to farver vel at mærke ikke "orange" men med kvittering

Janus