hvilken potte og hvilke ruller?
Fra : PN

Dato : 25-01-03 15:15

Jeg har bestilt to udstødninger men har kun råd til en, så hvilken skal jeg
købe? og hvad for nogen ruller skal jeg købe til den?

1. Tecnigas Basic udstødning 640 kr.

2. Leovinci touring udstødning 810 kr.

priser er incl. porto og fragt. jeg har 8.5 hestes tun på.

Alle mine kammerater siger at jeg skal købe touring potten. Er der nogen der
har prøvet den. Giver den et oki optræk(det er det vigtigste)
og hvor meget skal ophænget tilpasses fra en katana til en streetmagic?

Fra : Sven-bent

Dato : 31-01-03 01:16

"PN" <preben-d@nielsen.mail.dk> wrote in message
> Jeg har bestilt to udstødninger men har kun råd til en,

At du er en tumpe og bestille to, og kun have råd til en, så bestem dig før
du bestiller, det der er for dumt.