Valus, update
Fra : Cubus

Dato : 25-01-03 13:27

Valus-Hackeren har været til en afsluttende afhøring omkring
Valus-hacker-sagen. Sigtelserne opretholdes.

http://cubus.adsl.dk/elteknik/div/valushacker_afhoering.php

og til Jura:

Hvad er det for noget med retsplejelov og ret til at underskrive
politiassistentens fortolkning af afgiven forklaring. Hvad taler
for og imod at underskrive dette dokument?

--
Cubus
http://cubus.adsl.dk/

Fra : Reino Andersen

Dato : 25-01-03 15:20

Cubus skrev:

> Hvad er det for noget med retsplejelov og ret til at underskrive
> politiassistentens fortolkning af afgiven forklaring.

Retsplejeloven:

--
Reino

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-01-03 15:47

"Reino Andersen" <reino@gettwonet.dk> wrote in

> [...]

Har det nogen som helst betydning for sagen om der underskrives eller
ej ?

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
Visit http://hs235.dk/drugs

Fra : rea721

Dato : 25-01-03 16:19

Henrik Stidsen wrote:

> Har det nogen som helst betydning for sagen om der underskrives eller
> ej ?

Tja, èn konsekvens har det ihvertfald. Hvis du underskriver, kan du ikke
påstå senerer at det ikke var det du sagde, eller ikke den måde du mente det
på. Jeg ville aldrig skrive under på en afhøringsrapport, hvis der var den
mindste rissiko for at den ville blive brugt i mod mig... og det ville den
jo

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-01-03 20:54

"rea721" <leon@721.dk> wrote in

> [...]
> afhøringsrapport, hvis der var den mindste rissiko for at den
> ville blive brugt i mod mig... og det ville den jo

Det var i den retning jeg også tænkte - hvis man ikke skriver under
kan det vel nærmest ikke bevises at man har sagt det der står i
rapporten.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
Visit http://hs235.dk/drugs

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-01-03 15:27

Cubus wrote:
> Valus-Hackeren har været til en afsluttende afhøring omkring
> Valus-hacker-sagen. Sigtelserne opretholdes.

Oh, Cubus, du er en mester ud-i at fortælle på en fantastisk
underholdene måde :)

Jeg skal lige bruge de næste 10 minutter på at blive færdig med
at grine af Computer Crime Unit eller hvad de nu kalder sig ;)

// Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk