Må man køre med Svensk reg. personbil og e~
Fra : Jørgensen

Dato : 25-01-03 10:39

Hej alle.

Må man køre med Svensk reg. personbil og en dansk reg. trailer.?
Lastbiler må gerne!.

Håber nogle kan svare

Hilsen Henrik

Fra : Carsten Holck

Dato : 25-01-03 23:10

Jørgensen skrev:
> Hej alle.
>

> Må man køre med Svensk reg. personbil og en dansk reg. trailer.?
> Lastbiler må gerne!.
>
> Håber nogle kan svare

Hvis du er dansker må du overhovedet ikke køre i en svensk
indregistreret bil ( i DK altså), undtagen i specielle tilfælde.
Men om en svensker må køre i DK med en dansk trailer ved jeg ikke.
/@rsten

Fra : Bo

Dato : 26-01-03 12:35

"Carsten Holck" <cholck@malling.com> skrev i en meddelelse
> Hvis du er dansker må du overhovedet ikke køre i en svensk
> indregistreret bil ( i DK altså), undtagen i specielle tilfælde.

Ja hvis din folkeregisteradresse er i Sverige og har du et sommerhus derovre, så kan alt
lade sige gøre