Quick Time / start
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 25-01-03 07:53

Hej

I går foretog jeg forskellige installationer, bl.a. en opdatering af
Quick Time (4.1.2).
Når jeg mu starter kommer der en findermeddelelse - Installation af
Quick Time Streaming mislykkedes fordi det allerede er installeret - .
Denne meddelelse lukker jeg blot, og maskineriet kører normalt.

Hvad er dette, og hvordan slipper jeg for det.

mvh

Michael C.

Fra : Grandmaster Melle Me~

Dato : 25-01-03 22:22

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> Denne meddelelse lukker jeg blot, og maskineriet kører normalt.
>
> Hvad er dette, og hvordan slipper jeg for det.

Mon ikke du skulle op på QT 6.1? Og hvis det stadig er
transportproblemer vælger du TCP port 80 i QT kontrolpanelet.