Fyldningslåger til køkken?
Fra : Ultimativos

Dato : 25-01-03 00:21

Jeg har set nogle gedigne "gammeldags" fyldningslåger, lavet i fyrretræ. De
fremstilles på mål af firmaet "Dansk Køkkenhåndværk". Desværre er prisen ret
pebret, så derfor vil jeg gerne vide, hvorvidt nogle her i gruppen har
kendskab til et andet firma, der fremstiller sådanne låger?

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 25-01-03 11:39

> [...]
> pebret, så derfor vil jeg gerne vide, hvorvidt nogle her i gruppen har
> kendskab til et andet firma, der fremstiller sådanne låger?

Hvis det bare er std. mål har ikea nogle i massivt fyrretræ. Dog ville
jeg nok lakere dem med en hårdere lak end den de leveres med da de nemt
ridses bare med en negl

/A

Fra : Karsten Skov

Dato : 26-01-03 23:25

Hej
Sønderborg køkkenindustri har sådanne låger,se

http://www.ski-as.com

hilsen
Karsten

Fra : John Vedsegaard

Dato : 05-02-03 23:51

Ultimativos wrote:
> [...]
> pebret, så derfor vil jeg gerne vide, hvorvidt nogle her i gruppen har
> kendskab til et andet firma, der fremstiller sådanne låger?

Gammeldags håndværk er ret dyrt, det kan ikke være ret meget anderledes.
der er bl.a. forskel på hvordan de er samlet.

John

Fra : JMH

Dato : 09-02-03 11:26

"Ultimativos" <"prikke@email.dk"> wrote in message news:<3e31c9f2$0$139$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> pebret, så derfor vil jeg gerne vide, hvorvidt nogle her i gruppen har
> kendskab til et andet firma, der fremstiller sådanne låger?

Jeg kan kun anbefale at du kontakter køkkenmontøren Palle Andersen
24237458 - 65958162 og hilser fra John møller Hansen, så er jeg sikker
på du kan få hjælp og gode råd, samt fornuftige priser på det du skal
bruge.