???????
Fra : Tobias Klint

Dato : 24-01-03 18:49

Hejsa

Er der nogen da ved om Gta 3 Vice City er kommet til pcer i danmark???
håber nogen kan hjælpe mig med det

Mvh
Tobias

Icq: 162025029

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 24-01-03 19:13

Tobias Klint wrote:
> Hejsa
>
> Er der nogen da ved om Gta 3 Vice City er kommet til pcer i danmark???
> håber nogen kan hjælpe mig med det

Det er vist ikke afgjort endnu om det kommer til PC, men jeg tror der er
gode chancer.

Mvh

Bruno

PS. Det er en fordel at skrive i emne feltet hvad dit indlæg handler om,
det sparer meget tid for os andre og sikre bedre svar.

Fra : Tobias Klint

Dato : 24-01-03 19:27

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> PS. Det er en fordel at skrive i emne feltet hvad dit indlæg handler om,
> det sparer meget tid for os andre og sikre bedre svar.

Jeg har hørt at det skal komme til pcer men jeg ved bage ikke hvornår det
skal komme!

Mvh
Tobias

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 24-01-03 20:19

> Det er vist ikke afgjort endnu om det kommer til PC, men jeg tror der er
> gode chancer.

Jo, den skulle være god nok. Jeg gætter på en gang til sommer.

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : Tobias Klint

Dato : 25-01-03 16:10

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser
> Forudbestil C&C: Generals i Boomtown-shoppen og få en fed T-shirt med

Tak for hjælpen

Fra : Benny Jensen

Dato : 28-01-03 13:57

Ja, det gør det.
Jeg har lige modtaget det nye blad af Privat Computer og de skriver at det
udkommer i år. Der er ikke nævnt en dato.

Mvh.
Benny