Aaaaaaa kan snart ikke styre min forårskul~
Fra : JK

Dato : 24-01-03 11:00

Der er "kun" 35 dage, 13 timer, 2 minutter til banditten må kommer på asfalt
om vejrguderne vil det
Godt februar er årets korteste månede.

Jesper

Fra : Martin Pedersen

Dato : 24-01-03 14:17

"JK" <xx@xxx.com> wrote in message
> Der er "kun" 35 dage, 13 timer, 2 minutter til banditten må kommer på
asfalt
> om vejrguderne vil det
> Godt februar er årets korteste månede.

Jep, kunne heller ikke lade være med at tage en lille tur frem og tilbage på
vejen da vinterens smårenovationer var overstået sidste weekend, skulle jo
lige se efter om den stadig kunne køre
Nu er der så bare ekstra lang tid til 1 marts, godt at cyklen ikke står
hjemme, så ville det blive til for mange prøveture

/Martin Pedersen

Fra : Buck

Dato : 24-01-03 15:05

Jeg ka da fortælle at jeg lige har været ude på en skøn tur, godt nok kun på
CZen, men alligevel...
Solen skinnede, der var ikke så megen blæst, jeg hilste på hele 2 andre
motorcyklister, og overhalte endda en bil på vejen
Det er nu skønt at være motorcyklist! Godt man ikke er underlagt et
diktatorisk forsikringsselskab.

Sorry... ku ik la vær...
--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 24-01-03 15:26

Buck wrote:
> [...]
> andre motorcyklister, og overhalte endda en bil på vejen
> Det er nu skønt at være motorcyklist! Godt man ikke er underlagt et

Tjah. Hvor ondskabsfuld kan man være? Dette er min første vinter uden
MC-kørsel og den forekommer længere end normalt.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 24-01-03 15:34

> Det er nu skønt at være motorcyklist! Godt man ikke er underlagt et
> diktatorisk forsikringsselskab.

DITTO - godt nok håber jeg snart at skulle have noget større, men jeg
beholder den lille til "vinterkørsel"

/A

Fra : Emil Gundersen

Dato : 24-01-03 15:25

Hejsa

> Der er "kun" 35 dage, 13 timer, 2 minutter til banditten må kommer på asfalt
> om vejrguderne vil det
> Godt februar er årets korteste månede.

Hehe... Jeg kunne ikke styre det igår, da jeg var ude ved MC'en.
Banditen blev startet og kørt godt varm, og så tog jeg lige en lille tur
på en 20 km!

Det var Utroeligt så godt det føles bag efter! Så nu er der endnu
kortere til marts!

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 24-01-03 17:34

"Emil Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> på en 20 km!
>
> Det var Utroeligt så godt det føles bag efter! Så nu er der endnu

Du bør køre den varm mens du kører stille og roligt. Start motoren, på med
handskerne og kør.

mvh Erland

Fra : Emil Gundersen

Dato : 25-01-03 01:07

Hejsa

> Du bør køre den varm mens du kører stille og roligt. Start motoren, på med
> handskerne og kør.

Tja... Nu stod den lige i tomgang, så den kunne komme af med vinter
forkølelser mm. Så kørete jeg bag efter og efter en 10km fik den ellers
fuld skrue! (Næsten)

Mvh Emil

Fra : Oros

Dato : 24-01-03 17:53

"Emil Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg tror din tæller går forkert... nååh! Indtil "din" bandit kommer på
asfalt!

> Hehe... Jeg kunne ikke styre det igår, da jeg var ude ved MC'en.
> Banditen blev startet og kørt godt varm, og så tog jeg lige en lille tur
> på en 20 km!

Det kører jeg da 2 gange om dagen nu og fremover! :D

> Det var Utroeligt så godt det føles bag efter! Så nu er der endnu
> kortere til marts!

Ja første gang til skole 20jan fik den da også lige en tand ekstra i bedste
ghostrider-maner.

Jeg gider ikke vente, trods vi i familien råder over et opvarmet
Shurgaard-rum nænnede jeg ik at smide min cbr600 derover. Når man skal op om
morgenen og i skole så er det rart at sove den halve time længere og så selv
køre derind. (30min kørsel) Heldigvis havde vi juleferie 20dec -> 20 jan. Så
den ene måned er alt hvad g'værnen har stået stille. (der var vejret jo
stortset heller ikke til andet) I går lykkedes det mig sågar at glemme min
jakke under regndragten (louis.de til 400kr) og jeg frøs ikke engang trods
den halve distance er på motorvej for fuld udblæsning.
Gud være lovet for min Tryg helårs-ansvar! ;)
MEN HOLD KÆFT HVOR ER G'VÆRNEN BLEVET BESKIDT I LØBET AF UGEN!?!?!
Desuden blev jeg forresten også stoppet i onsdags af æggeskal pga. bagdæk.
Det var han ikke glad for. (ligeledes med min bagskærm som jo ikke går de
lovpligtige "ned og røre asfalten-cm"). Trods direkte ulovligt bagdæk
(slidtage, ja-ja, ved godt det er dumt i denne tid) slap jeg dog for bøde
hvis jeg lovede at få det skiftet ASAP, så han var nok også i godt humør
over at sneen er væk igen og temperaturerne til at holde ud! (hvis man er
viking :) Måske endda så meget at han dårligt bemærkede at min cbr kørte
uden kåbe og lider af slem asfalteksem han ikke kiggede nærmere på.

Nogen der vil anbefale et sted at få et billigt bagdæk, og samtidig monteret
i storkbh.-området. Fattig studerende, så det skal bar´vær' billig'! :)

-Rasmus Jensen, Ishøj

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 25-01-03 07:46

> Nogen der vil anbefale et sted at få et billigt bagdæk, og samtidig
monteret
> i storkbh.-området. Fattig studerende, så det skal bar´vær' billig'! :)

Hej Rasmus

Hvis du kommer ud i klubben i dag (Lørdag) i Lyngby, så kan jeg give dig et
Macadam 100X gratis. Det er meget slidt, men stadigt fuldt lovligt så vidt
jeg husker. Det kan vel køre 1000km endnu før det bliver ulovligt.

Jeg så en i www.dba.dk der solgte en komplet kåbe til en CBR 600 F2 til
2000kr. Jeg tænkte om det ikke var noget for dig?

Ring 77424425 og spørg efter Bager. Hvis du er typen der selv kan pille dit
bagdæk af, kan jeg også montere dækket for dig. Se os her : www.pmc.dk Jeg
er i klubben fra klokken 10.00 til 15.00

P.S. Jeg drikker Coca Cola Light

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 25-01-03 08:03

> monteret

Hej Rasmus

Jeg har lige kigget på www.reifenversand.com og kigget efter de billigste
dæk jeg kunne finde:

160/60ZR17 (69W)TL PIRELLI MTR 04 DRAGON GT RADIAL Euro 93,00

Skal det være rigtigt billigt, så kan du gå en størrelse ned kan du bruge
dette dæk også. Jeg har kørt med 150/70 en kort overgang, og det kan godt
være på fælgen og under huggeren.

150/70-17 M/C 69V TL PIRELLI Sport Demon Euro 77,00

Hellere et dæk der er et nummer for lille end at gå på røven med slidte dæk.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-01-03 19:39

JK wrote:
> Der er "kun" 35 dage, 13 timer, 2 minutter til banditten må kommer på asfalt
> om vejrguderne vil det
> Godt februar er årets korteste månede.

Om vejrguderne vil det, og hvis jeg når at få fikset et par småting jeg mangler
(som er at få renset/malet udstødningerne ordentligt, skifte tændrørshætter, og
finde en skrue kåben har tabt)
Regner jeg med at være kørende allerede om en 3 ugers tid

// Hans, Yamaha RD350 LC2 YPVS Kryds Krom Turbo Maxi+

--
Leveret af http://ph33r.dk

Fra : Arno Birch

Dato : 24-01-03 22:55

"JK" <xx@xxx.com> skrev i en meddelelse
> Der er "kun" 35 dage, 13 timer, 2 minutter til banditten må kommer på
asfalt
> om vejrguderne vil det
> Godt februar er årets korteste månede.
>
> Jesper
Hold da helt ferie hvor jeg glæder mig.
Lige inden sæsonen sluttede så slogte jeg min Bandit og købte mig en VFR 750
fra 87 har haft skilt hele dyret fra hinnanden, pudste og poleret og
renoveret det hele og den er bare klar ja gid det var i morgen.
Nå men vi ses på gaden en dag.

Mvh Arno
Home page go.to/firemann

Fra : John

Dato : 24-01-03 23:39

uhaaa ....marts kan være farlig, der er koldt, glat og mørk :-/

hen omkring april er mere sikkert

John

Fra : Martin Sørensen

Dato : 24-01-03 23:55

> Der er "kun" 35 dage, 13 timer, 2 minutter til banditten må kommer på
> asfalt om vejrguderne vil det
> Godt februar er årets korteste månede.

Jeg skal ned og hente min MC fra sit vinterhi imorgen. Det bliver så den
første mc-køretur i over 2 måneder.

De første par uger eller tre skal dog ikke bruges på at køre på den, da den
skal have skiftet baggaffellejer, bremseklodser og andre småting.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Claus Rolsted

Dato : 29-01-03 10:24

Martin Sørensen wrote:

> Jeg skal ned og hente min MC fra sit vinterhi imorgen. Det bliver så
> den første mc-køretur i over 2 måneder.

Hej Martin,
Ja og så er det naturligvis blevet frostvejr igen .... Typisk
Men jeg nåede da at køre lidt over en uges tid, før jeg i går satte cx'eren
bort igen. Aaaaaaah det var fedt at komme ud og køre igen!!!

--
Fornyede glædelige vinter-mc-hilsner
Claus Rolsted

Honda CX 500 std.