Stevns-ringen???
Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 24-01-03 10:15

Har i set bagerst i det nummer af Bike? Der står noget om en ny bane ved
Stevns... nogen der kender mere til det?

--
Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 24-01-03 17:51

Altså det nye nummer...

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 24-01-03 22:50

"Rune (Bandit600R)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dkBandit600R> wrote in message
> Har i set bagerst i det nummer af Bike? Der står noget om en ny bane ved
> Stevns... nogen der kender mere til det?

> [...]

Der er en lille gruppe der arbejder på at lave en motorbane på Stevns, men
som sædvanligt bliver de hele tiden modarbejder at en flok miljøaktivister
som mener at det er forfærdeligt hvis der er bare en m2 jord hvor de ikke
kan lufte deres hunde.
(Synspunkt måske farvet af de mange læserbreve der er i Stevnsbladet om
sagen)

Den rigtige måde at lave en motrobane på er nok som tilfældet PadborgPark.
De gik så stille med dørene at der ikke var nogle af de sædvanlige
brokhoveder der opdagede noget før det var for sent.

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Armand

Dato : 25-01-03 00:25

Henrik B. Larsen <henrik@gsx!"#SPAM!"#.dk> skrev i en

> Den rigtige måde at lave en motrobane på er nok som tilfældet
PadborgPark.
> De gik så stille med dørene at der ikke var nogle af de sædvanlige
> brokhoveder der opdagede noget før det var for sent.

Og de bygger heller ikk en motorbane, men derimod et køreteknisk anlæg,
som er blevet miljøgodkendt til et antal (5?) races om året!!

--
Armand.

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 25-01-03 18:50

> Og de bygger heller ikk en motorbane, men derimod et køreteknisk anlæg,
> som er blevet miljøgodkendt til et antal (5?) races om året!!
>
> --
> Armand.

Nemlig! Præcis som RingDjursland

Henrik

Fra : Armand

Dato : 25-01-03 23:23

> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message

> Nemlig! Præcis som RingDjursland

- - - - - - bliver brugt!
Dén blev nemlig oprindelig bygget som racing-bane!

--
Armand.

Fra : finn sander

Dato : 25-01-03 12:29

> Den rigtige måde at lave en motrobane på er nok som tilfældet
PadborgPark.
> De gik så stille med dørene at der ikke var nogle af de sædvanlige
> brokhoveder der opdagede noget før det var for sent.
----------------------------------
Ikke at dette har noget direkte med de tidligere indlæg her, men jeg har
personligt taget den konsekvens ang. kørsel på bane som privat køre , at
jeg har tilmeldt mig 3xtrack-day . 2xEurospeedway/Lausitz ( 240 Euro ) og
1x(3dage) Most. i Tjekiet ( 270 Euro ) .

Måske er det efterhånden den eneste udvej som DK borger at køre lidt med
"fri-udblæsning" og indnu vigtigere , uden konstant at kigge i spejlene
efter politiet som ved lov skal ligge på lur efter småfisk.

Mvh.FS
Danmark består af to slags menesker - dem der vil i tv (fucking qvis-sjovs,
popstar) og dem der synes motorcykler larmer for meget.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 25-01-03 13:07

> Mvh.FS
> Danmark består af to slags menesker - dem der vil i tv (fucking
> qvis-sjovs, popstar) og dem der synes motorcykler larmer for meget.

Må jeg gætte? Du har været med i Popstars?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-01-03 14:13

"Martin Sørensen" <mosREMOVE@laxity.dk> skrev i en meddelelse

> Må jeg gætte? Du har været med i Popstars?

ROFL!

Rittig
(Som nu mener der er mindst 3 slags mennesker)

Fra : Johnny Jensen

Dato : 25-01-03 17:08

Hej Finn,

"finn sander" <rc30@wanadoo.dk> wrote:
> jeg har tilmeldt mig 3xtrack-day . 2xEurospeedway/Lausitz ( 240 Euro ) og
> 1x(3dage) Most. i Tjekiet ( 270 Euro ) .

Hov.. MOST... Der skal vi også ned.. Det er vel ikke tilfældigvis i påsken
at du tager til MOST ?

Hygge
JJ

Fra : finn sander

Dato : 26-01-03 00:38

> Hov.. MOST... Der skal vi også ned.. Det er vel ikke tilfældigvis i
påsken
> at du tager til MOST ?
>
> Hygge
> JJ
-----------------
Nej 25-28-7 ,post en mail ang. bane m.m. når du/i har værret der i påsken !

ps. ang. to slags menesker, så må der findes tre , undskyld regnefejl- men
heller ordblind og mc-køre end quis-"helt" og NEJ jeg vil ikke værre
millionær, men bare køre mc..................

Fra : Johnny Jensen

Dato : 26-01-03 23:38

Hej Finn,

"finn sander" <rc30@wanadoo.dk> wrote:
> Nej 25-28-7 ,post en mail ang. bane m.m. når du/i har værret der i påsken
!

Sure thing.. Der bliver også en lille hjemmeside med lidt billeder dernede
fra.. Tror desværre ikke vi får et digi videocam med, ellers kunne der blive
lidt onboard DivX filmning

Hygge
JJ - En 1000-kubikker SKAL kunne høres => Fuldt Yoshi RS-3 Race system

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 27-01-03 08:35

> Hygge
> JJ - En 1000-kubikker SKAL kunne høres => Fuldt Yoshi RS-3 Race system

Nosebleeds guaranteed

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Johnny Jensen

Dato : 28-01-03 23:56

Hej Bager,

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager1(--fjern--)@get2net.dk> wrote:
> Nosebleeds guaranteed

Det lover jeg dig, gør jeg gør jeg )

Den kan dælme larme og maser også helt rimeligt, haha.. Du må ud og prøve
den en tur i år, så kan jeg også endelig få hørt hvordan min egen kværn
lyder for fuld rulle.. *BULDRE BULDRE BULDRE*

Hygge
JJ - Min er bare mere gul end din, ha..

Fra : SLP/JM

Dato : 27-01-03 09:55

"finn sander" <rc30@wanadoo.dk> skrev i
> [...]
> jeg har tilmeldt mig 3xtrack-day . 2xEurospeedway/Lausitz ( 240 Euro ) og
> 1x(3dage) Most. i Tjekiet ( 270 Euro ) .

Hvem arrangerer de dage? Har de nogen hjemmeside?

--
Mvh Susanne

Fra : Johnny Jensen

Dato : 27-01-03 20:36

Hej Susanne,

"SLP/JM" <Madcat@c.dk> wrote:
> Hvem arrangerer de dage? Har de nogen hjemmeside?

Skriv til Berggreen, han har linket vi melder os til igennem (har glemt det
lige nu)..

Hygge
JJ