E-Mail
webnoob 5265
Slette og oprette ny "Outlook.pst"
Fra : Klostervej

Dato : 24-01-03 07:03

Hej!
Min mor har fået ny pc og foræret sin gamle pc væk til sin søster. Men min
mor har ikke så meget tjek på pc'ere osv., og er altså nu kommet i tanke om,
at hun er lidt træt af, at hendes søster kan se alle hendes mails osv.
1) Kan du oplyse den nøjagtige sti for outlook.pst i en win 98 med
outlook2000 på.
2) Kan man blot slette denne fil - danner Outlook så selv en ny - frist og
tom fil?
På forhånd tak for hjælpen
Dorthe

Fra : Søren Blom

Dato : 24-01-03 13:06

"Klostervej" <dorthe2107@hotmail.com> skrev
> 1) Kan du oplyse den nøjagtige sti for outlook.pst i en win 98 med
> outlook2000 på.
> 2) Kan man blot slette denne fil - danner Outlook så selv en ny - frist og
> tom fil?

Stien på Outlook.pst filen, kan du finde ved at søge efter den, hvilket er
langt det nemmeste, når du har fundet filen, så sletter du den bare. Sørg
bare for at Outlook er lukket når du gør det.
Genstart maskinen, når du så starter Outlook igen, så er alle mail, adresser
osv. væk fra Outlook og det er som at starte på en frisk.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Klostervej

Dato : 31-01-03 10:28

> [...]
adresser
> osv. væk fra Outlook og det er som at starte på en frisk.

OK tak for hjælpen, men jeg har altså lige brug for stien også. Problemet
er, at min mor har foræret sin gamle pc væk til sin søster. Hun glemte blot
at slette filen, og vi har brug for _hurtigt_ at slette filen. Min mor er
ikke særlig interesseret i at hendes søster kan læse alle hendes mails for
de seneste 3 år. Så vi vil helst ikke lige bruge tid på at lede efter filen.
Dorthe

Fra : Jens

Dato : 31-01-03 13:09

"Klostervej" <dorthe2107@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke særlig interesseret i at hendes søster kan læse alle hendes mails for
> de seneste 3 år. Så vi vil helst ikke lige bruge tid på at lede efter

Start outlook
Aktiver mappeliste under vis.
Højreklik på Outlook(private mapper) og vælg egenskaber.
Her står hvor outlook.pst (eller hvad I har døbt den) ligger.

mvh
Jens

Fra : Klostervej

Dato : 31-01-03 15:58

> Start outlook
> Aktiver mappeliste under vis.
> Højreklik på Outlook(private mapper) og vælg egenskaber.
> Her står hvor outlook.pst (eller hvad I har døbt den) ligger.

Mange tak - lige den info jeg manglede
Dorthe

Fra : Jakob Sandholm

Dato : 10-02-03 08:50

On Fri, 31 Jan 2003 10:28:16 +0100, "Klostervej"
<dorthe2107@hotmail.com> wrote:

> [...]
>de seneste 3 år. Så vi vil helst ikke lige bruge tid på at lede efter filen.

Man kan søge efter filer ved at trykke på F3

mvh
Jakob