Flere skærme under Win XP
Fra : Christoffer Jesperse~

Dato : 24-01-03 13:43

Jeg vil gerne arbejde med 2-3 skærme under Windows XP, men har ikke nogle
tidligere erfaringer med det. Kan man uden videre sætte flere grafikkort i
maskinen eller er der noget man skal passe på ? Erfaringer er meget
velkomne.

Mvh. Chris

Fra : Jan Kisak Rasmussen

Dato : 24-01-03 13:57

Jeg kører XP med et "dualhead" ASUS V7100 på AGP til en 19" og et TV og et
Matrox Milennium II på PCI til en 15".
Ingen problemer i det.

MVH
Jan

Fra : Jakob Andersen

Dato : 25-01-03 13:17

> [...]
> tidligere erfaringer med det. Kan man uden videre sætte flere grafikkort i
> maskinen eller er der noget man skal passe på ? Erfaringer er meget

Jeg har et Asus TI4600, jeg har haft 2 skærme og 1 fjernsyn til samtidig,
ingen problemer.
Kan køre både med det samme på alle 3 skærme, og de 3 skærme i forlængelse
af hinanden.

Jakob