Browser navigering i programmet
Fra : Frank

Dato : 11-03-01 00:25

Hej jeg bruger den kode til at åbne nogle pdf filer i den browser template
som følger med VB.
Det er ok synes jeg, men jeg kan ikke rigtig lide denne kode alligevel fordi
at browseren jo lukker ned hver gang inden jeg loader et nyt dokument ind i
den. Det bedste ville være at når man havde været inde i browseren og havde
kigget på alle 4 dokumenter, at man kunne bruge knapperne "frem" og
"tilbage" for at navigere imellem dokumenterne.

Så hvis nogen har en løsning på hvordan dette kan gøres ville jeg blive
glad.

Hilsen Frank
(På begynder stadiet endnu hehe)

Private Sub MnuFAA_Click(Index As Integer)
Unload frmBrowser
Dim path As String
path = App.path & "\Ressources\7110_65\set.htm"
frmBrowser.StartingAddress = path
frmBrowser.Show
End Sub

Private Sub MnuPhrase_Click(Index As Integer)
Unload frmBrowser
Dim path As String
path = App.path & "\Ressources\ATC Phraseology.pdf"
frmBrowser.StartingAddress = path
frmBrowser.Show
End Sub

Private Sub MnuVAI_Click(Index As Integer)
Unload frmBrowser
Dim path As String
path = App.path & "\Ressources\VAI-complete.pdf"
frmBrowser.StartingAddress = path
frmBrowser.Show
End Sub

Private Sub MnuVCM_Click(Index As Integer)
Unload frmBrowser
Dim path As String
path = App.path & "\Ressources\VCM-1.0.0.pdf"

Fra : Bjarne Østergård

Dato : 11-03-01 11:13

"Frank" <pa505@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> "tilbage" for at navigere imellem dokumenterne.
>
> Så hvis nogen har en løsning på hvordan dette kan gøres ville jeg blive

Prøv følgende, men du må ikke lukke eller unloade formen og så starte den
igen for hver side.

Private Sub Command2_Click()
FrmNotat.WebBrowser1.Navigate "http://www.gigasoft.dk/"
End Sub