Sikkerhed i Explorer 4.5
Fra : Martin Larsen

Dato : 11-03-01 00:28

Er der nogle her i nyhedsgruppen der ved præcis, hvilken udvidelse Explorer
4.5 læser sine sikkerhedscertifikater fra?

Det er nemlig lykkedes mig at opdatere de certifikater, der udløb i 1999,
ved at køre den Microsoft Internet First Run, der fulgte med Explorer 5, men
jeg vil helst undgå at installere _alle_ udvidelserne fra denne version, da
de går ind og laver rod i Outlook Express 4.5.

Og jeg kan selfølgelig ikke finde den officielle sikkerhedsopdatering til
Explorer 4.5 på nettet nogle steder.

Er der nogle Microsoft-eksperter, der kan hjælpe?

Med venlig hilsen
Martin Larsen

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 11-03-01 07:00

Martin Larsen <larsenlarsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Explorer 4.5 på nettet nogle steder.
>
> Er der nogle Microsoft-eksperter, der kan hjælpe?

Hvofor opgraderer du ikke til IE 5 og OE 5.02? Deres certifikater er
nemlig helt up to date.

Og nej der findes ikke nogen sikkerhedsopgradering til v. 4.5, det er
nemlig v. 5
--
Jesper Oersted
"Tak til - beklager, navnet forsvandt i da Outlook Express

Fra : N/A

Dato : 11-03-01 14:59

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 11-03-01 14:59

> [...]

> Jeg vil helst undgå at bruge Microsoft Internet 5. Efter min opfattelse er
> Explorer 4.5 mere stabil, og Outlook Express 5 har problemer med visning af
> visse HTML-meddelelser. Jeg har i hvert tilfælde mange HTML-medelelser
> liggende som ikke kan vises efter at udvidelserne til version 5 er lagt i
> systemmappen.
>
> I starten af 2000 kunne man faktisk hente en sikkerhedsopdatering til
> EXplorer 4.5, således at den blev opdateret til version 4.51. Men den blev
> fjernet fra Microsofts hjemmeside, da Explorer 5 blev frigivet.

Jeg har ingen problemer med IE 5 og OE 5.02 på MaOS 9.1 US og jeg kan
godt forstille mig at OE 5 udvidelser giver problemer for OE 4.5