Andet multimedie
bentjuul 3670
Program til hotspots/hotzones?
Fra : Søren Andersen

Dato : 24-01-03 17:47

Heysa!

Jeg skal dele et billede op i ca. 28-30 dele (et klassebillede), og jeg
skal have det ind på nettet bagefter, så hver zone er klikbar.
Koden til de klikbare zoner kan jeg godt selv klare - det er bare lige at
finde et program jeg kan gøre "udskæringen" med der er problemet!
Kender i et program der er godt til noget sådant?

Kan FireWorks evt. bruges?

Thx!

Søren

Fra : Kurt Lund

Dato : 24-01-03 21:07

Søren Andersen skrev:

> [...]
> lige at finde et program jeg kan gøre "udskæringen" med der er
> problemet! Kender i et program der er godt til noget sådant?

Ja.

--
Kurt Lund
- der ikke længere ser indlæg afsendt fra kandu.dk

Fra : Digit

Dato : 25-01-03 17:57

"Søren Andersen" ræsonnerede, og skrev d. 24 jan 2003:

> [...]
> at finde et program jeg kan gøre "udskæringen" med der er problemet!
> Kender i et program der er godt til noget sådant?

Lige til orientering kaldes dine "hotspots" også for imagemaps. De fleste
programmer bruger den sidste benævnelse.

--
/Digit

»Vejret skifter. Skygger falder.
Ny duft i blæsten - forfald.
Kokain, Uzier, , kør forbi og
skyd løs.
Døden er kasserer. Alle betaler«
Sørgesangene

Fra : find_clausen_noreply~

Dato : 01-02-03 17:57

> Lige til orientering kaldes dine "hotspots" også for imagemaps. De fleste
> programmer bruger den sidste benævnelse.

Hotspots er dele af en imagemap,
nemlig de steder der er markeret som hotspots ,-)

--
find clausen
www.photopress.dk