PGO BIG MAX
Fra : Jørgen Abilfelt-Milt~

Dato : 23-01-03 20:55

Hej i gruppen.
Jeg har en PGO BIG MAX 45 Scooterknallert til salg.
Den er Bordux Metallic og står som ny, da den er opbevaret i mit udhus, når
den ikke anvendes.'
Den er 2 År gammel. Og har kørt 3.330 Km.
Der er Vicir styrthjelm- Hårdmetalkæde krsftig- Skivebremselås af Hårdmetal.
Sælges til en Samlet pris. 11.500,00 Kr
Ring på 46164777 eller 46154776.
e-mail miltoe@privat.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 23-01-03 21:41

"Jørgen Abilfelt-Miltø" <miltoe@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den ikke anvendes.'
> Den er 2 År gammel. Og har kørt 3.330 Km.
> Der er Vicir styrthjelm- Hårdmetalkæde krsftig- Skivebremselås af

Du får nok flere henvendelser hvis du sætter dit salg i
dk.marked.privat.knallert, her sælge eller købes der ikke sager.

Kim Larsen

Fra : kajo

Dato : 24-01-03 00:50

> [...]
> den ikke anvendes.'
> Den er 2 År gammel. Og har kørt 3.330 Km.
> Der er Vicir styrthjelm- Hårdmetalkæde krsftig- Skivebremselås af

Man kan købe en ny for 11.995.- som har kørt 0 km.

Mvh. Kajo

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 24-01-03 23:32

"kajo" <Fiffi@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hårdmetal.

> Man kan købe en ny for 11.995.- som har kørt 0 km.

Også en 45'er - er det ikke 30'eren der står til den pris?

Fra : kajo

Dato : 24-01-03 23:52

"Brian Axelgaard" <axelgaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
SNIP

> Også en 45'er - er det ikke 30'eren der står til den pris?

PGO BIG MAX findes mig bekendt kun i 45'er version,
den jeg har set er ihverfald en 45'er.

Mvh Kajo

Fra : Niels

Dato : 24-01-03 22:36

for dyrt

MVH
Niels

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 24-01-03 23:33

"Niels" <fam-egeberg@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hårdmetal.

> for dyrt

Også en 45'er - er det ikke 30'eren der står til den pris? Nu følger der jo
også lidt ekstra med her... måske kunne man også prutte lidt - så helt ved
siden af er det da ikke.

Fra : René Rattenborg

Dato : 26-01-03 20:38

Men den er stadig 2 år og uden garanti og har kørt 3300km
så prisen skal meget ned et sted mellem 6-7000kr ville være rimmeligt
mvh René