Frankrig
Fra : Brian Østergaard

Dato : 23-01-03 23:46

Hej

I weekenden tager jeg nogle måneder til Frankrig, nærmerer bestem
Perpignan(ligger ned ved grænsen til Spanien, et par hundre kilometer vest
for Nice). I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre om der er
nogle der har dykererfaringer på disse kanter? Dykkerklubber, dykkercentre,
vrag, huller, uv-jagt .........?

--
Med Venlig Hilsen

Brian Østergaard

Fra : Henrik Manley

Dato : 24-01-03 11:36

> [...]
> for Nice). I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre om der er
> nogle der har dykererfaringer på disse kanter? Dykkerklubber,

Nede omkring Collioure er der både dykkerklub og dykkercenter og meget fine
dykker muligheder med både vrag og meget flotte natur dyk. Det er et af de
bedste steder i frankrig.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : Brian Østergaard

Dato : 24-01-03 12:09

Jamen det er jo kun 25 km. fra hvor jeg skal bo!!!-)

Henrik du har vel ikke nogle adresser eller andet?

--
Med Venlig Hilsen

Brian Østergaard

Fra : Henrik Manley

Dato : 24-01-03 12:36

> Henrik du har vel ikke nogle adresser eller andet?

Næ, dykkercenteret er nede i havnen og nemt at finde, også i den næste by
mod spainen, Ceberes er der gode muligheder.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : Allan Hansen

Dato : 24-01-03 13:38

12.35 ? Her sidder jeg og har ondt af mig selv. Var der ikke afgang fra
Rungsted kl 12 mod Robert ?

Iøvrigt er området fra Colliure og sydpå rigtigt rart. Det er godt nok nogle
år siden jeg var der sidst men hver by/havn har sit dykkercenter. Der er et
naturreservat i området. Der kan nogle steder være specielle betingelser
knyttet til dykning i Frankrig f.eks krav om lægeattest 1 år gammel. Husk at
gå i Decathlon i Perpignan og der er også et hypermarche der tidligere hed
Marmuth ( sådan en stor elefant ) der foruden 300 forskellige fjernsyn også
havde en dykkerafdeling.

Allan Hansen

Henrik Manley <m@nley.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:80czsy5wCHA.3488@gud.bends.dk...

Fra : Henrik Manley

Dato : 24-01-03 13:43

> 12.35 ? Her sidder jeg og har ondt af mig selv. Var der ikke afgang fra
> Rungsted kl 12 mod Robert ?

Desværre rettet ryggen sig ikke op i løbet af natten. SUK.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : Brian Østergaard

Dato : 24-01-03 13:41

Tak for svarene Henrik!

Jeg vender tilbage med flere oplysninger til jer andre, hvis jeg finder
nogle rigtige gode dykkersteder.