kemisk toilet: Thetford Aqua Kemi Rinse
Fra : Sharan

Dato : 23-01-03 19:50

Er der nogen der har erfaring med de forskellige Thetford Aqua Kemi Rinse,
den findes i Blå, Gøn og rød, jeg har ladet mig fortælle at den grønne godt
kan lugte lidt, men den røde skulle ikke gøre det ?????

Fra : T. Hartung

Dato : 23-01-03 19:58

"Sharan" <sharan@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
godt
> kan lugte lidt, men den røde skulle ikke gøre det ?????

Den røde er til skyllevand - og lugter af parfume
Den grønne syntes jeg nu ikke lugter - og da slet ikke lige efter at man
....... - så er det med at komme ud

Den blå har jeg kun set i Italien - kender den ikke - sorry

mvh
T. Hartung

Fra : Carsten Stage

Dato : 23-01-03 22:18

In news:3e303a2d$0$10982$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
T. Hartung typed:

> Den blå har jeg kun set i Italien - kender den ikke - sorry

Mange sværger til den blå - og jeg mener at det er
http://www.hks-camping.dk/ som fører den.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står

Fra : Tommy Hansen

Dato : 23-01-03 23:27

> [...]
godt
> kan lugte lidt, men den røde skulle ikke gøre det ?????

Den blå kan købes i Norge, Tyskland og flere andre lande i Europa. Ganske
rigtigt fører HKS-Camping den også.
Den blå er meget mere effektiv end den grønne og så stinker den ikke. (den
grønne lugter mere end den blå - man kan lugte den på stor afstand når man
kommer ind hos en campingforhandler)

--
Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth - mest om camping