død 3310
Fra : Mike Seisbye

Dato : 24-01-03 02:17

Hejsa.

min 3310 er død.!!! den virkede helt fint, og så lige pludselig en dag så
gad den ikke at tænde.! Jeg har prøvet at lade den op, og bytte bateriet.!
Aner ikke hvad der er galt. men der er noget der er meget underligt.!!!!

Efter den bare havde ligget en måned eller sådan, begyndte den lige
pludselig at vibrere... ikke noget i displayet eller noget. den var slukket.
Og den BLEV VED, intil jeg pillede bateriet ud, men hvis jeg satte det i
igen, så vibrerede den videre,. så tog jeg det ud en time og den var død
igen. (jeg kunne heller ikke tænde den mens den vibrerede). og efter 2 uger
til så gjorde den det igen. og nu er den bare død.

er det en sikring der er gået?? har i nogen anelse, om det er noget man kan
lave?

på forhånd tak.!

Mike Seisbye

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 23-01-03 19:30

> er det en sikring der er gået?? har i nogen anelse, om det er noget man
kan
> lave?

Hej Mike, kan det mon være vandskade eller slag?
Hvis der stadig er garanti på den kan du smutte ned i EMTS eller BlueTel og
få den repareret gratis, hvis det ikke skyldes ovenstående.

Gå direkte til servicecenteret. Det tager ofte meget lang tid, hvis du blot
afleverer den i den butik, hvor den er købt.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
www.unlock.dot.nu med garanti

Fra : Kristin Opdahl

Dato : 24-01-03 20:53

"Mike Seisbye" <mikeseisbye@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> til så gjorde den det igen. og nu er den bare død.
>
> er det en sikring der er gået?? har i nogen anelse, om det er noget man

Hei!

Bruker du uorginalt batteri? Se her: http://www.itavisen.no/art/1299915.html

Mvh, Kristin O.