Gammelt MS spil
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 23-01-03 18:34

Hejsa,

Engang spillede jeg et Microsoft (tror jeg det var)-spil helt vildt.

Temamelodien var... Vistnok... Den der hedder Valkyrie på nogle
Nokia-telefoner, eller også var det I Bjerkongens Sal (Hall of the Mountain
King).

Man kunne være en jeep der ku få ballonhjul, en tank, en missiltank (mener
jeg det var?) samt en helikopter...

Det var noget capture-the-flag agtigt nærmest, og man så alt i
fugleperspektiv.

man kunne køre de andre mænd ned, lidt primitivt, det siger bare splat, og
deres telte, og så var der noget med nogle missiltårne.

Nogen der kan hjælpe?

// Troels

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 23-01-03 18:49

> Nogen der kan hjælpe?

Spillet hed Return Fire.

Der blev lavet en to'er: http://www.returnfire2.com/

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 23-01-03 19:28

Jacob Herold Nielsen wrote:

> Spillet hed Return Fire.
>
> Der blev lavet en to'er: http://www.returnfire2.com/

2'eren suttede numse IMHO... Return Fire var derimod et vildt sjovt spil,
jeg spillede i mange timer...
Det er iøvrigt en remake af et gammel Amiga/PC-spil (tror jeg nok), men jeg
kan ikke huske hvad det hed... I den version så man det helt oppefra.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 23-01-03 20:39

> Spillet hed Return Fire.

TAK :D nu skal der snart spilles igen

// Troels

Fra : Morten Granild Jense~

Dato : 26-01-03 16:47

On Thu, 23 Jan 2003 18:33:39 +0100, Troels Plougmann Olsen was forced by
a great evil to write in dk.spil.computer
<3e302749$0$83843$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:

> [...]
>
>man kunne køre de andre mænd ned, lidt primitivt, det siger bare splat, og
>deres telte, og så var der noget med nogle missiltårne.

Arrre det gode gamle "Return Fire" (er ikke sikker på stave måden!) det
er sejt!!

--
Morten Granild Jensen aka KEMICASE aka Jamse__Bond
morten.granild@mail.tele.dk ICQ# 120333653