Sætte mere RAM i en LaserWriter 360 Select~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-01-03 16:58

I vores LaserWriter 360 Select er der 7 MB RAM, men der kan være 32 MB.
Hvad er fordelen ved at fylde den op ?

Hvem har et Ethernet kort, som de vil sælge til de ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Lind

Dato : 23-01-03 17:46

> I vores LaserWriter 360 Select er der 7 MB RAM, men der kan være 32 MB.
> Hvad er fordelen ved at fylde den op ?
>
> Hvem har et Ethernet kort, som de vil sælge til de ?

Hej Jesper.......Uden at vide det, vil jeg da tro, at fordelen ved mere
RAM i printeren må være, at den kan huske flere jobs.

Måske kan man så sætte den til at printe hele natten, billedligt talt?

Vi ses, hej
M.
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-01-03 18:22

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> [...]
> RAM i printeren må være, at den kan huske flere jobs.
>
> Måske kan man så sætte den til at printe hele natten, billedligt talt?

Ja det gør vi. Du skal jo gi pils !! 200,- om måneden......... Godaw !

8-D

Var det ikke godt i øvrigt at du fik lært at bruge MacSOUP ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Lind

Dato : 23-01-03 18:42

> Ja det gør vi. Du skal jo gi pils !! 200,- om måneden......... Godaw !
>
> 8-D
>
> Var det ikke godt i øvrigt at du fik lært at bruge MacSOUP ?

Ja, det véd jeg jo snart ikke, når jeg nu lader mig rive med og glemmer
at tænke mig om

Men jeg kan da godt se, at hvis hverken Michael, Per eller David kommer,
så må du drikke alle tre, men det går vel også.....du har jo et par
timer, hi -hi.......men lad os nu se, om ikke Michael kommer
alligevel

Morten