Adios amigos ??????
Fra : rex

Dato : 23-01-03 14:53

Hej
Jeg har hørt en sang i radion nogle gang hvor de synger "Adios amigos"
Hvad hedder denne sang og hvem har lavet den
?????????????????

Fra : Leonardo

Dato : 23-01-03 15:06

> Jeg har hørt en sang i radion nogle gang hvor de synger "Adios amigos"
> Hvad hedder denne sang og hvem har lavet den

Nogle af dem fra Klub Klam
Hent den i dk.binaer.musik snart....

Fra : rex

Dato : 23-01-03 15:20

skal jeg bruge et bestemt program til at hente filerne med ?
jeg er newbie på dk.binaer.musik

Fra : Brutalis

Dato : 23-01-03 15:31

xnews (freeware) er godt til formålet
http://xnews.newsguy.com/release/xnews.zip

Brutalis

Fra : Jacob E

Dato : 23-01-03 17:48

"rex" <rexman1000@hotmail.com> wrote in message
> Hej
> Jeg har hørt en sang i radion nogle gang hvor de synger "Adios amigos"
> Hvad hedder denne sang og hvem har lavet den

Der er snart basis for en plads i OSS'en... men endnu engang:

Guestworkish: "Adios amigos" er lavet af Henrik Milling og resten af slænget
fra Klub Klam, DR.

Mvh Jacob E

Fra : paw jeppesen

Dato : 24-01-03 17:51

Den udkommer til februar, sammen med en del andet materiale fra klub klam
(hørte jeg i dat i radioen)

Fra : peter henningsen

Dato : 01-02-03 02:06

paw jeppesen <paw_jeppesen@hotmail.com> skrev:
>Den udkommer til februar, sammen med
>en del andet materiale fra klub klam
>(hørte jeg i dat i radioen)
>
>"rex" <rexman1000@hotmail.com> wrote in message
>.dk.telia.net...

Det er en der hedder JIM REEVES og sangen HEDDER adios amigos.