Hvem betaler i frames?
Fra : Per LH

Dato : 10-03-01 22:49

Hvis man lægger en linket fremmed side i en frame vil det så blive opfattet
(og takseret) som trafik på ens egen side?

--
mvh Per LH
xxguitarsiden@indbakke.dkxx fjern/remove xx&xx

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-03-01 16:52

Sat, 10 Mar 2001 22:49:26 +0100, skrev "Per LH"
<xxgoto@trashcan.dkxx>:

>Hvis man lægger en linket fremmed side i en frame vil det så blive opfattet
>(og takseret) som trafik på ens egen side?

Det tror jeg ikke for det er jo ikke den samme server de ligger på,
men man gør det ikke.

Det er ikke god netikette, at lade fremmede sider stå, som om de er en
del af ens egen.

Men såfremt, det er dine egne, hvor du blot har dem liggende på en
anden server, så er der da ikke noget i vejen for at gøre det.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Per LH

Dato : 11-03-01 21:22

> Det er ikke god netikette, at lade fremmede sider stå, som om de er en
> del af ens egen.

Fidusen er i dette tilfælde at de pågældende små klubber ligger på
gratis-adresser der ikke er til at huske, og de har fordel af - og ønsker
selv - at ligge under mit landsbyportal-domæne.

Men hvem betaler trafikken?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-03-01 04:25

Sun, 11 Mar 2001 21:21:54 +0100, skrev "Per LH"
<xxgoto@trashcan.dkxx>:

>Men hvem betaler trafikken?

Hvad mener du med betale trafikken?

Hvis du har begrænsning på, hvor meget der på hentes på side om
dagen/måneden, så vil ting på en fremmed server jo ikke belaste
forbruget på din side og derfor ikke tælle med.

med venlig hilsen
Knud