Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvem kender "Squeeze-filteret"?
Fra : Peter Theglev

Dato : 23-01-03 11:52

Hej

Jeg søger et filter til Photoshop, der hedder "Squeeze".
Det bruges til at forvrænge med (ja, jeg kender "Liquify")
Jeg har ledt, men kan ikke finde det nogen steder.
Måske bli'r det stavet på en alternativ måde.

Et link ville være lækkert!

Peter

Fra : KNL DtP

Dato : 23-01-03 12:56

"Peter Theglev" <peter.theglev@adpeople.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg søger et filter til Photoshop, der hedder "Squeeze".
> Det bruges til at forvrænge med (ja, jeg kender "Liquify")

Kunne det ikke være "Pinch" du tænker på?

Filter > Distort > Pinch

.... her kan du enten lade billedet blive "suget" ind mod midten eller "pustet" op fra
midten.

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Madsen

Dato : 23-01-03 13:00

Peter Theglev skrev:

> Et link ville være lækkert!

Her er Google en god ting, men det tyder på at være et meget gammelt
plugin. Jeg kan heller ikke lige finde et sted hvor du kan hente det,
men det kunne engang hentes på følgende link:

<http://216.239.51.100/search?q=cache:1fSisfdMS0AC:www.theimagingfactory.com/download/103SQZ/sqz.htm+Photoshop+plugin+Squeeze&hl=da&ie=UTF-8>

Madsen.

Fra : schlafen

Dato : 23-01-03 13:12

> men det kunne engang hentes på følgende link:

<http://216.239.51.100/search?q=cache:1fSisfdMS0AC:www.theimagingfactory.com/download/103SQZ/sqz.htm
+Photoshop+plugin+Squeeze&hl=da&ie=UTF-8>

kan hentes her

http://www.theimagingfactory.com/download/104SQZ/sqz.htm

Fra : Kurt Lund

Dato : 23-01-03 13:12

"Madsen" skrev:

> Her er Google en god ting, men det tyder på at være et meget gammelt
> plugin. Jeg kan heller ikke lige finde et sted hvor du kan hente det,

Du plejer da nok at kune Google

Her er linket:

http://www.theimagingfactory.com/download/104SQZ/sqz.htm

--
Kurt Lund

Fra : Madsen

Dato : 23-01-03 13:25

Kurt Lund skrev:

> Du plejer da nok at kune Google

Det var også kun en lyn-søgning i dag. :)

> http://www.theimagingfactory.com/download/104SQZ/sqz.htm

Ahh, der var den jo.

Madsen.

Fra : Peter Theglev

Dato : 23-01-03 14:31

Takker!

Peter

Fra : Digit

Dato : 24-01-03 14:04

"Peter Theglev" ræsonnerede, og skrev d. 23 jan 2003:

> Jeg søger et filter til Photoshop, der hedder "Squeeze".
> Det bruges til at forvrænge med (ja, jeg kender "Liquify")
> Jeg har ledt, men kan ikke finde det nogen steder.

Displace er din ven, filter > distort > displace
Alskens muligheder hvis man gider at sætte sig ind i filteret.

> Et link ville være lækkert!

Google?

--
/Digit