Fribilletter til Feriemessen i Bellacentre~
Fra : Søren Jensen

Dato : 23-01-03 11:00

Hej

vi er en familie som skal til feriemesse i Bella centret her i weekenden,
hvor farmand skal se på dykkerudstyr. er der nogen her der ved hvor vi kan
få nogle fribilletter til indgangen.

Med venlig hilsen

Søren Jensen

Fra : Campione

Dato : 23-01-03 11:14

Jeg er bange for der ikke er så meget udstyr i år. Som jeg har forstået det
er det aftalt, at der ikke bliver solgt grej på messen i år....

Men du kan da komme forbi og se mig latterliggøre mig selv (endnu mere?) ved
at spise en banan i tanken, lørdag eftermiddag

--
Sinc Steen Morthorst
Campione 2002

Fra : Søren Jensen

Dato : 23-01-03 12:47

Det er en aftale, hvad siger du du skal lave i tanken ????? Er det i
forbindelse med den rekord der skal slåes ???

Hilsen

Søren

Fra : Campione

Dato : 23-01-03 12:57

Næ, jeg skal bare sidde der med en ven, mens en tredje står udenfor tanken.
Jeg er lidt i tvivl om, hvor rekordforsøget er, hvis det er i samme tank,
kan det da blive en succes, hvis jeg prøver at spise en marsbar eller drikke
en brikjuice af sugerør

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 23-01-03 17:23

Campione wrote:
> [...]
> samme tank, kan det da blive en succes, hvis jeg prøver at spise en
> marsbar eller drikke en brikjuice af sugerør

Du kunne vel ikke overtales til at forsøge med en kop varm kakao?..

Fra : S.Arnvig

Dato : 23-01-03 19:48

"Jonas Lüttichau" <j@jegvilikkespammesMagnetix.dk> skrev i en meddelelse

> Du kunne vel ikke overtales til at forsøge med en kop varm kakao?..

jojo, Steen er med på den værste.

Søren Arnvig

Fra : dtext.news.tele.dk

Dato : 24-01-03 09:38

> [...]
> hvor farmand skal se på dykkerudstyr. er der nogen her der ved hvor vi kan

Tja... måske...

Jeg fik da ihvertfald nogle stukket i hånden i sidst jeg var nede og handle
i aquasyd http://www.aquasyd.dk/ , prøv evt. der...

Thore