Køreinstruktør?
Fra : Brian Wendelbo

Dato : 23-01-03 09:31

Hej gruppe.

Jeg står og skal bruge en køreinstruktør der skal "undervise" på en bane vi
ønsker at leje???. Er der nogen der ved hvor man finder sådan en fætter????

--
Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://dfm.divvy.dk/?id=155

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-01-03 09:52

Kan man få at vide hvor i har fået lov til at leje en bane ? Er det i DK ?

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Claus Kenberg

Dato : 23-01-03 10:50

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Kan man få at vide hvor i har fået lov til at leje en bane ? Er det i DK ?

Jeg har været med til flere private arrangementer på STURUP nord for Malmö.
Her har også deltaget mc'er.
Jeg vil dog personligt mene at banen ikke er meget velegnet, da den er
forholdsvis lille...

Mvh
Claus Kenberg
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/claus_kenberg

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 23-01-03 13:46

Hmm jaaa jeg kan faktisk ikke fortælle dig hvilken det er, for det har jeg
ikke fået at vide, men ja det bliver vidst i DK. Det er klubformanden som
trækker i nogle tråde.

Gad vide om man kan leje den nye ned ved padby????

--
Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://dfm.divvy.dk/?id=155

Fra : Anders Thorup

Dato : 23-01-03 15:24

Brian Wendelbo wrote:
> [...]
> klubformanden som trækker i nogle tråde.
>
> Gad vide om man kan leje den nye ned ved padby????

Det bliver nok lidt svært GG tror ikke stedet findes, det er nok Padborg
Park du mener SS
--
MVH
Anders Thorup

begin 666 smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&ID%+Y#
#`0`[
`
end

Fra : Armand

Dato : 23-01-03 16:30

Anders Thorup <Daffy@it.dk> skrev i en

> Det bliver nok lidt svært GG tror ikke stedet findes, det er nok
Padborg
> Park du mener SS

Og banen er vist bedst egnet til cross/enduro p.t.

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-01-03 17:17

Jeg håber man kan engang i fremtiden. Det er pt. ikke let at leje en bane
herhjemme. Man skal enten til tyskland eller sverige.

Mon ikke vi kan sælge idéen til nogle politikere. Det er da bedre at køre
stærkt på bane end off. vej.

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 23-01-03 23:03

Ja og det er da nok heller ikke billigt.. jeg kan da se at Mc-i.dk tager 2
kilo for en dag.... såååå

det kunne jo være fedt hvis staten lavede nogle bane laaaaaaangt væk fra
naboer, så kunne man leje banen for en dag.. Vupti.. alle er glade, og vi
slipper for ekstra skat. ..heeeh jeg skulle være skatteminister.

Fra : Reno Jensen

Dato : 23-01-03 23:25

"Brian Wendelbo" skrev i en meddelelse
> Ja og det er da nok heller ikke billigt.. jeg kan da se at Mc-i.dk tager 2
> kilo for en dag.... såååå

Hej Brian

Hvis du mener www.mc-i.dk = mcinstruktørerne, så er prisen ikke 2 kilo, men
sølle 975,-

Reno
Instruktør/webmaster
K1100 - hvid model, med store sorte tasker

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 23-01-03 09:59

"Brian Wendelbo" <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
vi
> ønsker at leje???. Er der nogen der ved hvor man finder sådan en

Har du/I overvejet at deltage på Mestersvinger-kurserne på Ring Knutstorp ?
Se hjemmesiden: http://home12.inet.tele.dk/pjmoller/intro.html
Bare et forslag, hvis du/I ikke allerede har prøvet disse kurser.

Mvh.
Carsten
K1200RS
DR250S

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 23-01-03 13:44

ja, men det var nu fordi vi kunne få en bane, men uden instruktør. Og der må
kun køres på bane med instruktør. Jeg vil lave mit eget kursus for klubben,
sammen med instruktøren. Vi vil nemlig gerne ud og lege.. jeg har nemlig oxo
gang i nogle andre kurser, med svingteknik.

--
Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://dfm.divvy.dk/?id=155

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 23-01-03 13:52

Ja jeg havde søgt efter det, men uden held. Men tak skæbne det koster da
alligevel en del.

Fra : Niels Drewes

Dato : 23-01-03 11:03

"Brian Wendelbo" <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
vi
> ønsker at leje???. Er der nogen der ved hvor man finder sådan en

Du kan eventuelt kontakte nedenstående. Jeg har været på kursus med dem to
gange og kan kun anbefale det.

http://www.mcinstruktoererne.dk/

vh

nd
fazer

Fra : Reno Jensen

Dato : 23-01-03 15:05

Hej Brian

Du er velkommen til at kontakte os, så må vi se om vi kan finde ud af noget

Kontakt:

Henrik Hauberg 20 10 46 75

eller

hauberg-fjerndette-@mcinstruktoererne.dk